27 Nisan 2011 Çarşamba

[cadilarmekani], BİLDE GİT

Hesabı kapatalım borç alacak kalmasın,
Bu gece yüreğimden sevdamızı al da git.
Paylaşalım ne varsa haksızlık da olmasın
Suçlu ortaya çıksın yanlış kimde bil de git.


Taş basarım gönlüme yıllardır alıştırdın,
Dilin sevdim diyordu yalana bulaştırdın,
Mutluluk yolumuzu sonuna ulaştırdın,
Topla anılarını yanlış yola dal da git.


Güven huzur kalmadı doğru nedir karıştı,
Yalanlar birbiriyle durmaksızın yarıştı,
Seven gönlüm küsse de kıyamadı barıştı,
Dudağını kirleten yalanları sil de git.


Gönlümün mekânından ikametini sildim,
Sevmek yürek istermiş o sende yokmuş bildim,
Uç nereye istersen yolundan da çekildim,
Gönlüme batırdığın dikenleri yol da git.


Korkuyor konuşmaya niye lâl oldu dilin?
İhanetin izini taşıyor iki elin,
Değerini bilmedin aşkla çağlayan selin,
Layık olduğun yerde ederini bul da git.


Unutamam sanırdım ne çok kolaymış oysa ,
İstemem sevilmeyi aşk denen duygu buysa,
Yazık oldu yıllara geç oldu ama neyse,
Müebbet hapisteki yüreğimi sal da git.
Gönlümde tan ağardı, yıldız gibi sol da git.


alıntıdır

--
               
HAYAT BİR KUMAR AMA OYNADIĞIN KARTLAR DEĞİL DUYGULARIM..

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi