25 Nisan 2011 Pazartesi

[cadilarmekani], N’olur kusura bakma seviyorsun zannettim…

Sana varma niyetiyle düştüğüm yolda 
Seni de bulamadım, kendimi de kaybettim 
Aklımı bulursan kenara koy da 
Bu kadarcık olsun sana zahmetim 
Zaten neyime benim böylesi sevmek 
Şu kalbimi dağlardım seni taşımasaydı 
Sana düşen ancak halime gülmek 
Bu kadarcık olsun sana zahmetim 
Ne çok kızdım kendime ne çok söylendim 
‘Sen nasılsın’ dedin ya, seviyorsun zannettim 
E haksız da sayılmam bir de tebessüm ettin 
Neyse bu kadarcık olsun sana zahmetim
Şimdi gülsem mi ağlasam mı bilmiyorum ki 
Durmuyor kafamda dolaşan şu yüzsüz tilki 
Hala ‘git seviyorum de’ diyor, ‘bunda ne var ki’ 
Ne bileyim işte seviyorsun zannettim 
Bir de süslenip püslenip çıktım karşına 
Bak aklıma geldikçe hala sinirleniyorum 
Tamam tutma kendini gül Allah aşkına 
Bir tebessüm miktarınca olsun zahmetin
Bir anlaşma yapalım, ben biraz çalışayım 
Şu sevgi konusunda biraz ustalaşayım 
Artık ne öğrendiysem gelip sana sunayım 
Gülme ne bileyim işte seviyorsun zannettim 
Bak kaç satır sohbet ettik sende bir düşün 
Sana zahmet yoksa eğer daha acil bir işin 
İster şimdi cevap ver istersen kışın 
Sev beni olmaz mı, tamam ben ayıbettim 
N’olur kusura bakma seviyorsun zannettim…


--
               
HAYAT BİR KUMAR AMA OYNADIĞIN KARTLAR DEĞİL DUYGULARIM..

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi