30 Nisan 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], ARKADAŞ

Arkadaş

Biliyorum........ 
Yanlış bir insan olduğunu, 
Biliyorum........ 
Çekilmez olduğunu, 
Biliyorum,biliyorum be 
ARKADAŞ. 

Biliyorum....... 
Neler hissettiğini, 
Biliyorum....... 
Çok üzüldüğünü, 
Biliyorum, biliyorum be 
ARKADAŞ. 

Biliyorum....... 
Hayat sana acımasız geliyor, 
Biliyorum....... 
Artık sıkıldın,bunaldın insanlardan, 
Biliyorum, biliyorum be 
ARKADAŞ. 

Biliyorum....... 
İnsanlara güvenmek zor, 
Biliyorum....... 
Dünyada kimseye güvenmeyeceğini, 
Biliyorum, biliyorum be 
ARKADAŞ. 

Biliyorum....... 
Yaşadıkların seni yıprattı, 
Biliyorum....... 
Unutmaya çalıştığını, 
Biliyorum, biliyorum be 
ARKADAŞ 

Biliyorum....... 
Unutmaya çalışsan da UNUTAMADIĞINI, 
Biliyorum........ 
Düşünmeye çalışmasan da DÜŞÜNDÜĞÜNÜ, 
Biliyorum, biliyorum be 
ARKADAŞ. 


Şebnem Örs


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi