28 Nisan 2011 Perşembe

[cadilarmekani], Karnımda Ölü Bir Aşk

Karnımda Ölü Bir Aşk
Çok tekmeler yedim 
Anlıyor musun?
Apansız bu aşk karnımda can yitirdi
Ağrısı dinmez sancıların
Kurtarmak için kendimi düşürmek gerek bu aşkı


etmesin diye hayatıma düşük kusacağım
Çeyiz sandığımın üstünden atlayarak
Defalarca yalvardım sahiplen diye
Ama sen o hazzı almıştın bir kere
Bir daha yaramazdım işine
                                
aşkın ben gibi engelli olmasını istemiyorumÖnce rabbim sonra aşkım beni affetsin mecburum
En azından intihara gitmemek için
En azın bomba yüklü kamyon gibi infilaka
Koparacağım göbek bağını
Ya da 
İçimden bütün hayat kablolarını
Ve benden istifade etmene izin vermeyeceğim
İçimde düşük bir aşk
Ağzına kanlar bulaşmış kadın karşımda
Ve onun mezalimliğiyle karnımda ölü bir aşk
Şimdi o en güzel duygunun vahşetini yaşıyorum


Elinde kılıçlar mızraklar
Benliğimde ölüm kalım muharebesi
İnanın abartıyor değilim
Bilakis hafiften değiniyorum 
Yavaş, yavaş iliklerimde hissederek…

SEMİH POLAT




--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi