30 Nisan 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], BİR BİLSEN

Beni söndüren soluğun seninki olmasını nasıl isterdim, bir bilsen... 

Daha önce hiç duymadığım bir şarkı söylüyor gözlerin... Gece, siyah saçlarını senin için savuruyor. Biterken, bulutlu yüreğimi götürüyorum yanımda. Seni değil, her an yeni bir sevda sağanağına hazır yüreğimi götürüyorum... 

Bildiğim bütün yollar sana çıkıyor. Sevda denen uçurumun kenarındayım... Ellerimi tutma! Avuç içlerimde ayrılığın haritası çizili. Sakın bakma gözlerime! Hasretin mahpus coğrafyasından bir avuç toprak var gözlerimde... Beni, kıskanç bir sevdalı olan yalnızlığımla baş başa bırak. 

Veda çarmıhına geriliyor bütün şiirler. Kalemimden sızan keder, kelimelerimi zehirliyor. Ümitlerimiz, zaman denen enkaz yığınının altında tanıdık kokular arıyor. Bizse yürekler satın alıyoruz kendimize, yeniden sevebilmek için... Hiçliğin ağlayan yalanında, kendimize bir yer ediniyoruz. Ümitlerimiz, enkaz altında. Yakalarında birer siyah karanfil... Anılarımız göç ediyor sonsuzluğun rüzgârıyla. Ceplerinde, nicedir beklediğimiz ilkbahar... 

Hüznümün bozuk imlasıyla kuruyorum aşk köprüsünü... Adımını attığın anda, köprü alev alıyor. Seni taşıyamıyor artık yüreğim. Köprüyü onarmaya yetmiyor, tarihsiz kaçışlarım bile. Sınır dışı ediliyorsun, yok saydığın ülkemden. Yine de, gözlerin hala kelepçe bileklerimde... 

Yitik bir aşk hikâyesi bizimki. Faili acımasız, bir meçhul aşk... Faili sensin apansız çıkan bu yangının. Sen ki, buz tutmuş mektuplarla ısınan ve okuduğu her mektupta, toprağındaki yarık biraz daha büyüyen bir evrensin... Gözünün önünde eriyip giden mumları unutup yeni kuşlar vurursun kanatlarından... Yüreğin harabeye döner; yağmurdan der, avutursun kendini... Oysa bilmezsin, sönüşüne aldırmadığın mumların, yüreğine kurduğu çadırlardır sana bu acıyı veren... 

Elektriğin geri geldiğinin fark edilmesiyle söndürülmüş mum gibiyim... Beni söndüren soluğun seninki olmasını nasıl isterdim, bir bilsen


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi