27 Nisan 2011 Çarşamba

[cadilarmekani], SENİ SEVİYORUM NEDEN Mİ ?


 SENİ SEVİYORUM NEDEN Mİ ?
Dertlerin düğümlediği boğazımdaki düğümleri açtığın için. Masallardaki ulaşılmaz diyarları bana yaşattığın için. Yüreğimde yıllardır oturup gitmeyen kasveti kovup, sen oturduğun için. Koklamasını bilmediğim, renklerini göremediğim çiçekleri hissettirdiğin için. Sadece iyi günüm de değil, kötü günümdede yanımda olduğun için. Ellerimi tuttuğunda, hiç bir ayazın beni üşütmesine izin vermediğin için. Bana sarıldığında, beni benden alıp ruhunla dans ettirdiğin için. Gözlerin gözlerime baktıkça, her mevsimde baharı yaşattığın için. Çok uzak dediğim yolların, seninle bir adımlık olduğunu gösterdiğin için. Göçmen kuşların kanadında bana yer ayırdığın için. Gözlerimden süzülen yaşlara teselli olup dindirdiğin için. Başaklarımı dolu dolu gökyüzünde güneşle buluşturduğun için. Saymakla bitiremeyeceğim nedenlerime, anlam kattığın için seni seviyorum. Seni Seviyorum KADINIM..

--
               
HAYAT BİR KUMAR AMA OYNADIĞIN KARTLAR DEĞİL DUYGULARIM..

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi