26 Nisan 2011 Salı

[cadilarmekani], SENİ CANIMDAN ÇOK SEVİYORUM

Seni seviyorum, çooook seviyorum. sen benim tatlı
 seni canımdan bile çok seviyorum [Canısı ] aşkım, prensesim
Gönül tahtımın sahibisin. Sesini, gülüşünü, nazlanışını, hayata
tutuşunu, olmazsa
Olmazını, hayatı yapmacık değil de her şeyi gerçekleriyle
kabullenişini, her şeyini,
Seni sen olduğun için seviyorum.
Sevgiyi, saadeti, mutluluğu, huzuru, şefkati, bütün
güzellikleri seninle
yaşadığım için seviyorum. Kaderimizin bize yaşattığı bu mutluluğu ve
bize
verdiği en değerli aşka sahip çıktığın ve beni ben olarak sevdiğin
için seviyorum
İçime verdiğin sıcaklıkla en ayaz kış gecelerini bir anda
yaz mevsimine
Çeviriyor, uyandığım güne senin adınla başlıyorum baktığım her yerde
seni
görüyorum. İçtiğim çayın şekeri yediğim kahvaltının tadı oluyorsun.
Ders
çalışırken bile okuduğum cümleyi seni düşünmekten defalarca tekrar
ediyorum
Sensiz geçen dakikalar bin ömre bedel öyle yorucu öyle çekilmez
oluyor
ki aşkım
O an senden duyduğum bir söz yaşadığım o zor anı enerji dolu hale
getiriyor.
Aldığım nefes oluyorsun hep içime çekiyorum seni o kadar çok
özlüyorum
ki.
Buluşacağımız günü heyacanla, sevinçle, büyük bir mutlulukla
bekliyorum.
Sen benim bir tanem, sevdiğim, vazgeçilmezim, tatlı aşkım oldun, yeni
bir
Hayatta yeni bir dünyam, dönülmesi imkansız sevdam oldun.
Seni seviyorum tatlı aşkım bir tanem sözlerini
binlerce defa hiç bıkmadan
Ömrümün yettiği yere kadar söyleyeceğim.
Seni bulunduğum şehre yaşadığım hayata meydan
okuyacak, dünyaya kafa
tutacak kadar çooook seviyorum seni canım dan bile çok seviyorum
SENİ SEVİYORUM




--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi