28 Nisan 2011 Perşembe

[cadilarmekani], SeviYorsan Haykır Sevgini

Bir GÜn AğLarken Görürsen Beni Sanmaki sana AğLıyorum 
Seni Severek NasıL Bir Hata Yaptım Ona AğLıyorum 

GözLerimden Akan Her DamLa Yaş Sanmaki Senin İçin 
Seni GözyaşLarımLa Boğacak Okyanusu DoLdurmak İçin 

Sevgi Nedir BiLİrmisin Sen ? 
Aşk İçin öLÜrmüsün Sen ? 
Sen Aşktan Ne anLarsınki ? 
öLmeyi Göze aLasın Sen 

Hani Her AşıkLar DerLerya Birbirine
Sadecene İki KeLİme aLtı Hece 
DiyebiLİrmisin Sende O İki KeLİmeyi 
Sadecene KaLbinLe Bİr Seferde 

Seni Seviyorum Demek AğızLa SöyLenmez 
Seviyorsan Eğer KaLbinLe Haykır Bir Kerede 
Korkma Sevmekten Zarar GeLmez Taş oLmuş O KaLbine 
Aşıksan BeLLi Et SakLama Aşkını 
Neden Kİmden SakLıyorsun Sevdanı ? 
Neden Esirgiyorsun Bu sözLEri Benden ? 
Neden SöyLemiyorsun Duymak İstedikLerimi ? 

Ben Gene Ne SöyLediğimi BiLmiyorum 
Kime soyLuyorum Bu LafLArı Kime ? 
KaLbi Taşdan Birine 
Duvara SöyLesem ÇatLArdı Bu SözLerden 
Rüzgara SöyLesem Esmezdi Artık Hüznünden 
Yağmura SöyLesem Yağmazdı Artık KAhrından 
Ama Ben sana SöyLüyorum Sana 
KaLbi Taşdan Bir Sana 
SeviYorsan Haykır Sevgini Geç oLabiLİr Bu Gün oLdugı Gibi


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi