28 Nisan 2011 Perşembe

[cadilarmekani], Evet seviyorum

Evet seviyorumama beklemeksizin seviyorum.
Öyle bir şey ki seni sevmeksanki uçarcasına güzel
Gülümsemenbakışların



Biraz ağlasam diyorum
Buna izin vermiyorsun.


Çünkü beni mutlu ediyorsun
En buruk anımda yanımda oluyorsun
Ağlayan gözlerimin yaşını benden çalıyorsun.








Karamsar günlerimde
Hayatıma güneş gibi doğuyorsun.


Bana elveda deyişin
Son bakışınhep aklıma takılıyor.
Nedenhep neden diyorum kendime.


Sessiz sedasızhayatımdan gittin.
Sence bütün bunları hak ettim mi?


Şimdi tek bir şey soruyorum sana…
O kadar günü geride bırakmak kolay mı…


Cevabı biliyorum…:vur 







--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi