30 Nisan 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], hakkım varsa haram olsun..

yalancısın yalancısın artık sana inanmam

taş basarım bagrıma aşkına dönüp bakmam

unutmadım unutmadım çektirdigin dertleri

bundan sonra affedemem dünya ahiret ben seni

 

hakkım varsa haram olsun dünya sana zindan olsun

sende benim çektigimi çek

aynadaki yüzden utan dilindeki sözden utan

hayatımdan ellerini çek

 

anladım ki senden bana yar olmadı olamaz

senin gibi vefasızla insan huzur bulamaz

unutmadım unutmadım çektirdigin dertleri

bundan sonra affedemem dünya ahiret ben seni (alıntı)


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi