28 Nisan 2011 Perşembe

[cadilarmekani], Sana İSTANBUL un nehrinden yazıyorum.

Sana İSTANBUL un nehrinden yazıyorum. Buranın asikirli sularında boğup tüm ıstıraplarımı bir müddet nefes almadan hissetmeden canımı acıtanları sana her şeyimi anlatacak en anlamlı kelimeleri arıyorum bulamıyorum.

Senin için ne yazsam az gelir
Ne yazayım bilmemki
Hayatıma güneş gibi doğduğunu mu
Yoksa beni tekrar yaşama döndürdüğünü mü
İyiki varsın iyiki yanımdasın
Senin için ne yapsam


Sonra seni arıyorum sen aynı sen. O en anlamlı halinle...Dokunsam kırılır mı buzlar dokunsan titrer mi bedenim?hişş.. tut nefesini dokun pamuktan ellerinle o içimi ısıtan pamuk ellerinle dokun yüreğime. Sarıl sımsıkı sarılzaman geçmesin artık ıslanmasın yanaklarım üşümesin ellerim. Sakın bir şey sorma sadece dinle. İçimde senden rüzgarların ayak sesleri...

Lügatte geçen tüm güzel kelimeler
Kifayetsiz kalır senin güzelliğin yanında
Senin için şiir yazarım dedim
Bak beceremedim
Yetmedi kelimeler seni anlatmaya
Yüreğimdeki duyguları yazdım sana


Şiir gibi nakaratlarını yaşıyoruz hayatın. Bağırsam geceye söz dinler de getirir mi seni bana ya da rüzgarlar taşır mı kokusunu saçlarının?

Telaşımı hoş gör daha ıslandığım ilk yağmursun inandığım ilk yürek. 
Aç kollarını başımı omzuna dayayıp ağlamam gerek ya da nefes almadan yaşamalıyım hayatı.
Sana İSTANBUL'un Nehrinden Yazıyorum

--
               
HAYAT BİR KUMAR AMA OYNADIĞIN KARTLAR DEĞİL DUYGULARIM..

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi