28 Nisan 2011 Perşembe

[cadilarmekani], BİR GÜN GELECEKSIN

(485x700, 320Kb) height=700
bir gün geleceksin biliyorum..ayak seslerinle uyandıracaksın beni.vapur sesleri gülüşümün sesebi olacak bundan böyle..geleceksineminim...
  
  "bekledöneceğim.." demiştin yabekliyorum..kelimeler   biriktiriyorum sana heybemde..giderken söylenebilecek ne varsa hepsini   söylediğimi düşünmüştüm sana..oysa o kadar çok şey varmış ki sana   söylenecek...
  
  
  adına yazılacak o kadar çok şiiryoluna yakılacak o kadar çok ağıt ve yokluğuna okunacak lanetlet o kadar fazlaymış ki..
  
  
  heybemde topluyorum hepsini..hece heceharf harf yokluğun..
  
  kimi öldüresiye bir feryat figan oluyor harflerimkimi hiç şikayetlenmeden delice sevmek..ve sen nasıl cümleler duymak istersenöyle cümleler kuracağım sana..
  
  halimi görenler boşa diyorboşuna   bu gün saymalar..ama değil biliyorum..!boşuna değil bu koca   hasret.."geleceğim.." dedin ve biliyorum gelirsin..hem de elinde   çiçeklerle..ben deyim nergissen de papatya..ne önemi var..bir gün çıkıp geleceksin ya..
  
  "bekledöneceğim.." demiştin yabekliyorum..ben hala bekliyorum..söz verdin yadöneceksin biliyorum...
  
  


--
               
HAYAT BİR KUMAR AMA OYNADIĞIN KARTLAR DEĞİL DUYGULARIM..

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi