27 Nisan 2011 Çarşamba

[cadilarmekani], Üzgünüm...Seni tekrar sevemeyecek kadar ruhsuzum artık


Gözlerimden yaş misali   düşüşünü seyrediyorum öylece
  Nasıl süzüldüysen içime,aynı şekilde gidiyorsun işte...sessizce
 
  Ne değiştirebilir şimdiden sonra bu kaderi?
  Sen mi?
 
  Güldürme beni...Her gidişinde dünyamı bir hiçe çeviren,görmezden gelen   hüsranımı...ve uğruna nice ağıtlar yaktığım,nice şiirler yazdığım,adını   kalbime kazıdığım...
  Sen...?
  N'olur güldürme beni haline...



  Gelirsen diner sandığım yalnızlık durulmuyor
  Meğer kendimeymiş yalnızlığım,ağır geliyor...
 
  Yaralarım onarılmaz artık.Aşkından kurtuldum ya,illa bir iz yapışacak   yakama.Çek gölgeni peşimden,inan sensiz daha mutluyum ben...
  En acı anlar boğazımda düğüm işte.Ne kadar yutkunsamda,hazmedemiyorum   onca kırılmışlığı.Sendeki ise;sadece vicdan rahatsızlığı...
 
 
 
  Hiç beklemediğin anda;
  vuracağım kalbinin orta yerinden ta...
 
  Aniden gelişin gibi,
  Ve gidişin gibi,
  Hatta tekrar tekrar dönüşün gibi olacak herşey.
  Tüm acılarımı yakıp küllerini göndereceğim sana.
  İbret-i âlem olsun diye,çektiklerimi,beni biraz olsun anla diye,bir daha   dönme diye!!!
 
  Gün oldu,devran döndü
  Sen niyetlendin bu kez sevdama
  Gel bakalım kapıma
  Hâlâ açan bir ben var mı ardında?
 
 
 
  Üzgünüm...Seni tekrar sevemeyecek kadar ruhsuzum artık
  Bu kez de sen anla!!!
 
  Hiç beklemediğin anda;
  vuracağım kalbinin orta yerinden ta...
 
  Aniden gelişin gibi,
  Ve gidişin gibi,
  Hatta tekrar tekrar dönüşün gibi olacak herşey.
  Tüm acılarımı yakıp küllerini göndereceğim sana.
  İbret-i âlem olsun diye,çektiklerimi,beni biraz olsun anla diye,bir daha   dönme diye!!!
 
  Gün oldu,devran döndü
  Sen niyetlendin bu kez sevdama
  Gel bakalım kapıma
  Hâlâ açan bir ben var mı ardında?
 
  Üzgünüm...Seni tekrar sevemeyecek kadar ruhsuzum artık
  Bu kez de sen anla!
--
               
HAYAT BİR KUMAR AMA OYNADIĞIN KARTLAR DEĞİL DUYGULARIM..

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi