28 Nisan 2011 Perşembe

[cadilarmekani], Yaşayamadığım Hayatım; Sana Armağanım Olsun[

     
         
   
   
  
 
Yaşanamayan bir güne birikti tüm ayrılıklar
Ağlayan bir gökyüzü vardı karşımda mattı.  

Şiir tadındaydı sessizlik; soluk…  

Acıyla ve ıstırapla yoğruluyordu vücudum…  

Yaşlanıyordum o zamanlar…  

Akşamlar duruyordu karşımda şimdiki parıltı yoktu gökyüzünde…  

Mevsimlere sayıklatırdım seni eylül nağmelerinde  

Akşamlar sensizdi neşesiz… 

Dualar hep seni anardı…  

Irmaklara seni anlatır  

Girdabında boğulurdum…  

Istıraplar içinde  

Musallada oturanlar vardı bense acıyla yoğrulurdum…  


Hep o hayattı düşlerimdeki; benden sana bir  
  
Armağan…  

Yaşayamadığım hayatım seni dilerdi…  

Alacakaranlıklarda korkak biriydim…  

Titrerdim…  

Işığa yürürken ben…  

Musallada oturanlar vardı; hep korkardım…  


Seni görememek  
  
Acıyla bu denli mi barışık olacaktı…  

Nikahımdı bu benim mutsuzlukla;  

Akşamlara hapsolacak geleceğimdi…  

  

Alacakaranlıklarda;  

Ruhum tutsaktı.  

Mavilerden koparılmış biriydim…  

Ayrıydım kendimden  

Galibi yoktu bu savaşın;  

Ama ağlayanı çok.  

Nidalarıma;  

Iraklar ses verirdi…  

Mirasım mutluluğumu yerlere serdi…  

  

Odunda kavrulup küllere düşmüştüm…  

Likâ-i yar uzaktı.  

Susuzdum…  

  

Uzaklarda yaşayamadığım bir hayat vardı…  

Nasılsa o hayat sana armağandı…
 
 

--
               
HAYAT BİR KUMAR AMA OYNADIĞIN KARTLAR DEĞİL DUYGULARIM..

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi