28 Ağustos 2011 Pazar

| makarna | Banka hesabı XXX

HESAP
Adamin biri bir bankaya girmis ve bankadaki gorevli kadina:
-"A.ina koydugumun bankasinda boktan bir hesap actirmak istiyorum" demis. Kadin bir anda Boyle bir laf beklemedigi icin sasirmis ve afallamis...
-"Affedersiniz anlayamadim beyefendi tekrar eder misiniz?" diye sormus. Bunun uzerine Adam yine:
-"A.ina koydugumun bankasinda boktan bir hesap actirmak istiyorum" demis. Kadin cok bozulmus ve:
- "Aman beyefendi! Lutfen sozlerinize dikkat edin ve NE istediginizi kibarca soyleyin" demis. Adam DA hicbir degisme yok, ayni lafi tekrar tekrar soylemis... En sonunda bankadaki kadin dayanamamis ve "Ben sizi mudurumun yanina gotureyim de, derdinizi ona anlatin" demis.
Mudurun yanina gitmisler Adam yine ayni sekilde mudure istegini iletmis. Mudur:
"Beyefendi, elemanim son derece hakli. Bu sekilde konusursaniz korkarim size yardimci olamayacagim, lutfen bu sekilde konusmanizin nedenini anlatir misiniz?" demis. Bunun uzerine Adam:
- "Agzina s.ctigimin sayisal lotosundan en buyuk ikramiye bana cikti ve bunu amina koydugumun bankasinda boktan bir hesap actirarak degerlendirmek istiyorum" demis...
Bu lafi duyan mudur eliyle bankadaki bayani isaret ederek yuksek sesle adama demis ki:
"Ve bu orospu size yardimci olmuyor, oyle MI...?
Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta'da
http://tr.mail. yahoo.com




--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
C* MUSTAFA KEMAL ATATÜRK C*
 
Grup mail adresi: makarna@googlegroups.com - Grup yöneticisi: makarna+owner@googlegroups.com - Grup anasayfa: http://groups.google.com/group/makarna - Gruba üyelik: makarna+subscribe@googlegroups.com - Grup üyelik iptal: makarna+unsubscribe@googlegroups.com

Blog Arşivi