12 Ağustos 2011 Cuma

[cadilarmekani], İçimden kopup gelen bir korkuydu sana aşık olmak.


İçimden kopup gelen bir korkuydu sana aşık olmak. Dalgalarına kapılıp sürüklenmek bir sal gibi ufka doğru. 
  Bu yüzden gecelere gizlerdim gözlerinin eşsiz ışıltısını. 
    Geceleri dizelere gizlerdim sonra. 
  Saçlarından yola çıkardım sessizce. 
  Uzun ve yorucu bir yolculuk olurdu parmaklarıma. 
  
  Yumuşak dokunuşlarda alevlenirdi dudaklarım. 
  Oysa sen;
Bazen Afrika kadar sıcak
Bazende Sibirya kadar soğuktun
Ama o dudakların; 
    İçimi ısıtan bir masaldı annemden dinlediğim.
Ben ki  bu yangınla;
  Bütün bir gün seni seyredebilirdim. 
  
  Gözlerin gözlerimde yankılanırdı adeta. 
  Gözlerim sessiz çığlıklarla gözbebeklerine koşardı. 
  Kaybolur erir yok olurdum. 
  Her defasında çekip çıkarırdın beni 
    acının derinleştirdiği dipsiz kuyularından. 
  
  Beni "sen'leştirirdin". 
  Dudakların ateş,dudakların volkan gibi yakardı.
Ya da ben öyle sanırdım,
  Ruhum yükselmek isterken ölüme, 
  her defasında beni çeker alırdın. 
  Dudakların alırdı beni,gözlerin alırdı,
ellerin alırdı beni sarıp sarmalardı beni. 
    Benliğim olurdun. 
  Yüreğim olurdun. 
  
  Gökyüzünden bir parçaydın sen. 
  En güzel maviden kesip almıştım seni. 
  O günden beri sonsuzmuş gibi meydan okuyup her kıyamete, 
  dilek yerine seni tutmuştum yıldız geçişlerinde. 
    Her seni dilediğimde daha çok senin olmuştum. 
  Uzaklardan,nehirlerden bir şarkı mırıldanıyor yalnızlık... 
  
  Soğuk gecelerden biri 
  Soğuk ve sensizlik dolu 
  Saçların,ellerin yok yanımda 
  Sensiz ölüm gibiyim... 
    Gözlerinin dokunduğu her yer acıyor güvercinim.
  
  Biliyorsun sensin silemediğim aklımın en uzak köşelerinden. 
  Sen gittin ve mutluluk kalktı tedavülden. 
  İçinde öldüğüm günden beri 
  Geceler uzun 
  Geceler, sonsuz düşler 
    Ayrılan ve bir daha hiç birleşmeyen eller 
  Bir küçük sevişmeyle biten" 
  Ölümsüz sandığım sevgim 
  Bir son daha istiyor 
Tanrılar uzaklardan 
  bir son daha 
  Kurban aranıyor sonsuzluğa... 
  
  Gökyüzünden bir yıldız kayıyor 
  Dere kıyısındaki taşlar parıldıyor 
  Ve denizde yakamozlar parıldıyor
  tıpkı o içinde kaybolduğum gözlerin gibi
  
  Kaçamadım sensizliğimden,kaçamadım kaderimden
  silemedim seni yüreğimden izin vermediler
    uyarıldım, hemde en şiddettinden
  bu son olsun son sen "o"sun ondasın... 
  
  Söyle bir tanem sence nedir bu 
  ben çözemedim sen çözebildin mi
  nedir seni takibim yıllardır arayışım
  seni sevişim vaz geçmeyişim
    oysa ben masum ben suçsuzum
  Bunu sende biliyorsun...
  
  Derin
  04.04.2011

--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi