6 Ağustos 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], ALTINDAN KAFESİMSİN


ALTINDAN KAFESİMSİN

 

Kadersiz garip gönlüm, şimdi seninle mutlu

Hüzünler hep terk etti, kalbim artık umutlu…

 

Alamaz yerin kimse, kalbime çok yerleştin

Umutlarım solmuşken, sen onları yeşerttin…

 

Sensiz geçen yıllara, şimdi çok yanıyorum

İnan bana hayatı, ilk senle yaşıyorum…

 

Artık güneşim bile, bir başka ısıtıyor

Geceleri yıldızlar, daha çok ışıldıyor…

 

Eskiden yaptığım şey, havanda su dövmekti

Hayata sitem edip, feleğe hep sövmekti…

 

Senle kendimi buldum, yaşamak şimdi güzel

Sakın çıkma kalbimden, orda ki yerin özel…

 

Artık canımsın benim, aldığım nefesimsin

Tutsağın oldum senin, altından kafesimsin…

 

Eminim bu aşkımız, bir ömür bitmeyecek

Geç gelen baharımız, hiç mi hiç gitmeyecek…

 

Halim AKIN

 

--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi