Durduramıyorum sana akan yanımı,
İçimdeki çocuksu kırgınlığımı,
Belki de bana gelmeyişinin,
Beni sevmeyişinin burukluğu gözlerimdeki..
NE sevmekten alabiliyorum kendimi,
Ne yokluğuna tükenmekten..
Hangi çıkmaz yol bu kadar sonlu,
Bu kadar çaresizdir ki bilmem...

/
Adımlarım ağır aksak,
VE yarım sana uyuduğum uykularım..
Ve aşk verirken son nefesini,
Gözlerime birikti özlemimin katreleri..
/

Susturamıyorum sana konuşan yanımı,
Ve ilmek ilmek örülmüş bakışlarımı,
Hangi gerçeğe sığar ki düşlerim
SAna doğru böyle sürüklenir giderim..
Sevdanın masalına adımızı yazmalıydık sevgili,
Hiç varolmadığımız hayatı değil..


/
Adımlarım ağır aksak,
VE yarım sana uyuduğum uykularım..
Ve aşk verirken son nefesini,
Gözlerime birikti özlemimin katreleri..
/


Ağlayamıyorum sana kanayan yanımı,
Birikiyor içime tane tane yokluğunun acısı
Kurumuş bir kaç güz yaprağı gibi,
Solgun ümitlerime tutunuyorumm..
Tuttuğum her dal kırılıyor birer birer,
Ve düştüğüm yer gene sen oluyorsun!


/
Adımlarım ağır aksak,
VE yarım sana uyuduğum uykularım..
Ve aşk verirken son nefesini,
Gözlerime birikti özlemimin katreleri..
/


Bırakamıyorum sana gelen yanımı,
Gidemiyorum tutsağı olduğum sevdandan
Oysa sevda sensizliğe tutulmaktı,
Oysa sevdayı bana öğreten
Önce acıyı benimle tanıştırdı,
Meğerse aşk,acı çekmekmiş..
Acıyı sevmek..
Bunu şimdi anlıyorum..


" Ve kanayan yanımla seni,
Kalan son aşk tanesiyle bile seviyorum...