14 Ağustos 2011 Pazar

[cadilarmekani], Son Sözler Sana!..


Son Sözler Sana!...


Dudaklarimdan rahatça döküldügü gibi degil; bugün ilk defa yoruldugumu hissettim ben…Hiçbir sey yapmadan düsündüm her seyi.Meger ne çok ilklerim varmis senli…Ne çok sonlarim.. ne çok keskeler im ve ne çok sarmaya elimin varmayacagi yaralarim….. Ne çok çiglik çigligaliklarim varmis insani zivanadan çikartabilecek dev gibi suskunlugumun arkasinda…

Kendi halime güldüm sonra…aci bir gülümseme aldi kendimi tutamadigim.. insanin verecegi hesabin en büyügü kendinedir ya hani; bir Aralik gecesi geldi aklima…. Ilk kendimi sorguya çekisim, her seyi masaya yatirisim, ilk karin agrim…O gece gönül hakiminin karari senden yana çikmisti..Ne kadar temmize gittiysem sen hep Yargitay karariyla kazandin davalari.Aylar boyu ne isyanlar çikardim, ne ayaklanmalar yaptim kendime…her isyanim özlem her ayaklanmam sevgi oldu.. ve her özlem aci, her sevgi anlamsiz bir baglilik…..Her senden kaçisimda yanibasimdaydin…Mantik yasalarimi yikmana da kizdim…Bir insan yokken var olamazdi, olmayan bir insana sadakat da duyulamazdi ki!!!!...Bir tebessüm bu kadar yakici da olmamaliydi sonra…

Sen her yerdeydin oysa… her yerde ve en çok da tam surada , içimde… Seni her öldürmeye kalkisimda içimde ki seni acittim…Her kaçisim da yagmurlar yagdi gözlerimde hiç dinmeyen ve tipki iste tam su anda ki gibi hiç geçmeyen bir karin agrisi…Her vazgeçisimde tekrar içimde buldugum sen…sen içimin gülen yüzü….Iki dudagimin arasindan çikmayan ismin,en büyük sirrim sen…

--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi