6 Ağustos 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], Hayallerin bittigi yerde Günlügümü okuyorum

Hayallerin bittigi yerde Günlügümü okuyup 

geçmişi bir film şeridinde sorguluyorum.
Ve anlıyorum ki !!
Hayatıma giren bir parça alıp götürmüs benden.
Her gidenle birlikte bir parça eksilmis sevgi dolu benligimden.
Üzülen hep ben olmusum,yıkılan hep ben olmuşum.
Üzülmüş, ara ara kızmışım ama
Aşkla,özlemle aramışım uzun süre kazık atarak terk edip gidenleri, 
kinle nefretle degil hep saygı sevgiyle anmışım.
Ruhumu bedenimden sökerek ölmenin ne demek oldugunu ögrettiniz
Duygularimi katlederek.
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 688x486.

Sonunda ögrettiniz bana da 
Sevmenin güvenmenin hep kaybetmek 
Sevilmeninse Boş oldugunu oldugunu
Yalama olmuş duygularınızı göstererek
şimdi Sadece acıyorum .Gidenlerin ardından 
Haykırdıgım acı dolu özlem çıglıklarına.Sadece acıyorum
Hak edilmeden verdigim,Dönek duygularından dolayı.
Artık Ağlamak yok
üzülmek,acı çekmek yok gidenlerin ardından 
Click this bar to view the full image.

Özleyecegim belki,Belki acı bir tebessüm belirecek gözlerimde 
Ama geceleri yogunlaşıp
Aglayarak acı içinde kıvranarak ödemeyecegim
Aşkın sevginin bedelini Çünkü anladım kiii
Click this bar to view the full image.

YAŞANMIŞLIKLAR 
SADECE ANILARDA KALIYOR !!! 
Click this bar to view the full image.



--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi