6 Ağustos 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], GÖZYAŞLARIM İÇİME AKIYOR BU GECE

GÖZYAŞLARIM İÇİME AKIYOR BU GECE

Ağlayan bir kemanım, gözyaşlarım içime akıyor bu gece.
İskelesiz bir limanım, dalgalar boyumu aşıyor sessizce.
Sürüsüz bir çobanım, kuzularımı kurtlar sayıyor gizlice.
Hayvan değil insanım, duygularımı çakallar yiyor sinsice.

Gel, yine gel. Kim olursan ol yine gel, demiş ya Mevlana.
Gelme! Aşık ol, sevgili ol, ama önce insan ol da gel bana.
Vitrinde atlas, ipek değil. Üzerimde basma ol da gel bana
Buzdan cennet gibi değil, ateşten cehennem ol da gel bana.

Üzerime köprüler kurma, deli dumrulum ben anlamam.
Ben Fırat’ım, ben Dilceyim, ben Meriç’im engel tanımam.
Kraterlerim derindir, yanardağım içinde lavlar kaynayan.
Dolanma kıyılarımda, tekin değilim bu gün berbat havam.

Levent AKTAŞ


--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi