6 Ağustos 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], Sevmek istiyorum artık iyiki sana rastladım

Sevmek kutsaldır insan olanın ruhunda
Sevecek dost arar hiç yılmadan duygularında
Hayal eder dururuz sevgi bulmek için umutlarda
İşte seviyorum sen varsın artık ruhumda

...Yeniden sevmek zor sanardı ruhumdaki insan 
Şimdi ise sevgiyi arıyor hiç durmadan 
Sevgisiz kalmıs gönülpınarımdan
Sevmek istiyorum seni sonsuza dek hiç durmadan 
Sözlerimiz yarıda kalmıştı belki 
Belkide tüm ümitler o sözlerimizde saklıydı sanki 
Kalbimde çarpan senin duygularındı inanki
Sensin ruhumdaki can sensin yüregimdeki insan

Özledigim duygularımda rasttladım sana
Tam ümütlei tükettgim anda
Sevgiye susumış gönül pınarımda
Sevmek istiyorum artık iyiki sana rastladım


--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi