11 Ağustos 2011 Perşembe

[cadilarmekani], Martılara Şiir Atıyorum Yokluğunda

Martılara Şiir Atıyorum Yokluğunda

Tedirgin bir kuşkanadı çarpıyor yüreğimde
Ateşlerde tenim rüzgâr dallarımı sallıyor
Henüz yolmadan çiçeklerin yapraklarını
İsimsiz bir bahar gemilerimin ipini çözüyor

Yüreğimin kırıntılarına konuyor aşkın sürüleri
Kırık testimden sular içiyor aşk bakışlı bir kadın
Hayallerimi süslüyor bakışları, şiirler üşüyor
Yelkenler pupa, beni sevdalı bir yolculuk bekliyor

Gövdemin hazin aynasında umarsız geçti yıllar
Titrek mum gibiydi renkleri mat yaşanmışlıklar
Onca yılın arşivlerini karıştırdım sen yoktun
Sensiz bir sahneydi hayat, gelişinle alkış umdum

Şarkılar adını söylüyor bak martı bakışlı yar
Asırlardır aşkaydı rotam, sarhoş yüzlerde har
Gözlerindeki adalara kırdım dümeni şimdilerde
Uzan gönül beşiğime, sallarım sonsuza kadar

Sensiz küflü bir tınazmış yüreğim, ovalarım boş
Avuntuyla geçmiş yıllar, acıyla olmuşum sarhoş
Yaslan aşkla atan gövdeme, öksürüğün kesilsin 
Gönlümdeki kaplıcalarda ruhum tenine değsin

Islak bir şehirdeyim şimdi, penceremde aşk damlası
Kalabalık düşlerin içinden çıkarak çaldım yar kapını
Acıyla karışık bir hıçkırık dilimde, bitir intizarımı
Titrek dudaklarımdaki itirafla karşıla aşk adamını

Masalsı avuntularla sar gövdemi, utansın med cezirler
Aşkın dilimlerinden kuleler öreyim, utansın seviler
Gözlerinin atlasında sallanarak tutunayım güvenine
Sisler içinden geçerek ulaşayım gözlerinin gizemine

Kördüğüm olmasın gözyaşın, sesin çözsün prangamı
Bul sevginle hayal ormanlarındaki gökkuşaklarımı
Martılara şiir atıyorum yokluğunda, okşa kanatlarını
Toprakta su üşümez, at üzerimden aşkın yorganını

Selahattin Yetgin


--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi