14 Ağustos 2011 Pazar

[cadilarmekani], Bu Sevdayi Unutmaya Yürek Istiyorum!...

,,


Bu Sevdayi Unutmaya Yürek Istiyorum!...

Senin için yazilmis bir hikaye var. Kahramani sen olan, belki siradan, belki çok özel bir ask hikayesi bu.. Senin bana yazdigin o iki satiri okudugumda ben çok mutlu olmustum çünkü, sen yazmistin.. Dahasi benim için yazmistin.. 
Sevgimiz kadar belki yazabildiklerimiz.. Ne dersin?.. 

Gözlerime ayriligin gölgesi düseli çok olmus.. bu bir ay boyunca benim kendi içimde yasadigim suskunluklarim, çigliklarim, taskinliklarim, durgunluklarim, gözyaslarim, bazen umarsizligim olmus yazdiklarimda.. Kavgalarim, savaslarim ve barismaya çalismalarim olmus kendi içimde yasattigim seninle.. Bu hikayeyi yazmaya ilham olan sendin.. Her satiri, her dizesi yalnizca sana yazilmis.. Hayatimdan çikip gittigin günden beri, bir bosluktayim.. 

Hirçin, suskun, isyankar, boyun egen.. Ne varsa çeliskiye dair bu dünyada, gün gün yasadim ve üzgünüm ki sanada yansittim. Bazi anlar oluyor ki; yasadigimiz güzellikler gözlerimin önünden geçip gidiyor el salliyorum.. Gülümsüyorum.. Belkide hala ayakta, güçlü gibi görünmemi saglayan tek sey bu hatiralar.. Hayatimda ilk kez, bir insan için bu kadar çok yazmisim... 

Seni tanidikça sevmis, sevdikçe yazmisim.. Yazdikça dahada büyümüssün içimde. Sen içimde büyüdükçe, sevdanin rengi yol almis beyazdan karaya. ve umut her geçen gün biraz daha uzaklasmis gerçek benden.. Ben seni bulmus ama kendimi kaybetmisim.. 
Simdi yoksun, ama ben hala kendimde degilim. Bazen söyledigin her cümleyi, ayni ses tonunla, ayni kelimelerle ve ayni yüz ifadenle tekrar tekrar duyuyorum kulaklarimda.. Tipki sevdigin bir sarkiyi duyar gibi.. Iste o zamanlarda elim ayagim çekiliyor hayattan.. 
Bazende birlikte bir düs görmüsüz ve ansizin uyanmisiz gibi geliyor bana... 
Ya da.. Ya da aslinda hiç yasanmamis bu ask.. Ve ben sadece bir hayal kurmusum.. 

Sahi ne oldu bize, ne geçti aramizda.. Neden sokaktaki bir yabancidan farkli bakmiyor gözlerin... Ansizin gece bir yarilari rüyalarina giren ben degilmiydim senin... 
Bu gece rüzgar senin kokunu getiriyor bana.. Bu gece yildizlarda gözlerin var.. Ipil ipil yanan yildizlardaki gözlerin, aydinlatiyor geceyi... 

Elimde sihirli bir degnek olsa.. Seninle geçenzamani yok etsem ve bu ask hiç yasanmamis olsa.. Ya da ne bileyim, hep sussaydim diyorum bu ask hep masum, çikarsiz, yalansiz ve gizli olarak kalsa idi yüregimin en ücra kösesinde.. Seni yasamamis, seni tatmamis olsaydim, zamanla küllenirdi bu yangin... 

Bir rüzgar esmisti.. Bilirsin rüzgar küçük atesleri söndürürken, büyük alevleri yangina çevirir.. Atese atlayacaksin ve yanmayacaksin. Yok böyle bir sey!.. demistim sana... 
Simdi ben kor kor alevler içinde yanarken, 
Sen serin sularinda kulaçliyorsun dünyayi... 

Belkide en yapmam gereken sey, sessizce çekip gitmekti.. Ama seni görmeden yasayabilecek kadar güçlü degildim ki.. Sadece seni görmek ve iyi oldugunu bilmek istiyordum... 

Sen kimselere anlatamadigim, yalnizca kendi içimde ve içimde senden bana kalan hatiralarla hala yasatmaya çalistigim masal kahramani... 
Hayatimi anlamli kilan ask... 

Simdi yalnizca bir sarki yollayabiliyorum sana rüzgarla... 
Unutulmaz adinla dudakta kal sevgilim... 
Hatiran yeter bana, gelme hep uzakta kal sevgilim...  

Susmaliydik derken neyi anlatmaya çalistigimi bilmeni istiyorum... 
Sen benim için herseydin.. Arkadas, dost, sevgili, kardes, anne, baba, çocuk... 
Ne varsa insan hayatinda, hepsi sendin... Ekmek, hava, su... 
Anliyorsun beni degil mi?.. Gülüsün, hayat kaynagimdi.. Bakisin beni ayakta tutan güç... Ayrildigimiz gece hayatimda sahibi oldugun, sevgili tarafinin gidecegini düsünmüstüm.. Kalanlarla devam edebilirdim hayatima.. Dostlugunla kendimi toparlayabilir, gülüsünle güzel baslayabilirdim her yeni güne... 

Özledigim sadece bir sevgili degi elbette.. Bir insanin yasayabilmesi ve var olmasi için gerekli olan hersey, bariniyordu sende.. Her seyini kaybetmis gibi hissetmemin tek sebebi bu iste.. Zamani geldiginde tekrar asik olabilirim.. Ama seninle birlikte giden hersey in yerini alabilecek bir sey yok simdilik... 
Bazen neseli görünüyorsun, üzülüyorum... 
Bazen, hüzün dolaniyor gözlerinde, ben yine üzülüyorum... 

Dostlugun, sicakligin, masumiyetin, dürüstlügün, sefkatin, bakisin, gülüsün.. Bir askin içine sigdirabilecegim ne varsa.. Hepsini alip benden, zalimce götürdün hayatimdan... 
Anilarla yasamaya çalisiyorum onca zamandir... 
Acilarla besleniyor yüregim... Hala sevdali, hala özlemle doluyum... 
Bu sevdayi unutmaya yürek istiyorum... 
Ve askin kor kor yanarken içimde, ilik bir rüzgar kokunu getiriyor bana... 
Gülümsüyor ve agliyorum... 

 


--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi