13 Ağustos 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], Bu Şiirim Sadece ONA::

::::::::Bu Şiirim Sadece ONA:::::::

bugun birkez daha keske cektım ıcten
bugun bır kez daha andım senı ,derınden
bugun yıne anladım kı hep sevmısım senı ben..

hayatımın hem anlamıydın hemde nesesı 
sabahlarımın gunesı
aksamları yıldızımdın..
benı ben yapan asıl neden sendın..


askımı haykıramadım sana
kosarak sarılamadım boynuna
ve hıc bızaman sevıorum senı dıemedım...

hep gurur dedım..
hep gururda aska yer yok dedım
ama anladım kı yanlısmıs sevdıgım...


senın ıcın agladıgım her gece
adını zıkrettıgım her kelımeyle
gururumu almısım ayaklar altına zaten ben..

sımdı sen cok yakınımda
ama aska cok uzaktasın
cok yakınındaım ama
benı gormedın gormıceksın
ve ben yıne bıle bıle 
acı ceke ceke gurur dıeceım

cunku sen;gururmu ayklar altına almamı hak eden ınsansın..!



--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi