10 Ağustos 2011 Çarşamba

[cadilarmekani], AŞKIM

Kanımsın bana Can veren Canımsın Hayattaki Diğer Yarımsın Sen benim Sol Yanımsın Aşkım..

Senin Gözlerin Değil varlığım yeter Nefes Almama..

Hayatımı Ellerine, Duygularımı Halbine Bırakıyorum Aşkım.

Seni Damarlarımın En Kırmızı En Koyu Sevdasısın bebeğim.

Seni Hasretle Değil Sevgimle Bekliyorum Aşkım

Seni Kalbime Hasretini Gecelerime Gödüm AŞkım..

Hayatımın Yönetmeni Benim, Ben Yazar Oynarım Sen izlersin Güzelim…

Rahat Ol Yapma panik Hazır Ol oLma atik Bu Dünya Ne Sana Kalır Nede Bana Yaşamaya Bak Fazla Yapma Merak…

Seni Düşünmek Bitirdi Beni Bırak Artık Bu Aşk Defterini Ben Yazdım Hikayemi Sonu Toprak Sen beni Bırak..

öLümü Seçtim hayat Bırakmadı Peşimi Seni Sevdim Severken Ben Zaten Bittim Güzelim..

Sözlerim Sana kapak Olsun, Kelimelerim Sana örnek Olsun, Bunları Bir Yere Yaz Sana Ders Olsun Koçum..

Biz Tesbih Sallarken Siz 3 Tekerlekli bisikletlerle yarış yapıyordunuz mahallede…

Ben Seni Severken Sana Hasret Kaldım Ben Senden Ayrılırken öLümLe Tanıştım…

Sen Benim Ne Sevgimi hak Edicek Bir Aşk Yaşattın içimde, nede beni Hak Edicek Sen Oldun Garip Sevgimin içinde..

Her içtiğim Birada Buluyorum Seni, kadehlerin içinde resmin şişenin dibinde bitmiş Sevdan Saklı bebeğim..

Sen Gidince Ağlar Sol yanım Ağlar Gözlerim, Bir Sana Hasretim Bebeğim, Arkandan Bakarken Gözlerimle Hayatıma Yağmur Yağar, Sen Gülünce Hayatımda Güneşler Açar bebeğim Seviyorum Seni

Yaşanılan Duyguların tek Sahibisin, Gözyaşımın Mutluluklarımın Eserisin, Sensiz Yolum Karanlık Sevgilim, Hadi Gel Gözlerinle Sana Yazdığım Hayat Aydınlansın Bebeğim

Bir Kuru Ekmek Bir Su Ve Sen yeter bana Bu hayatta Kalırım Sevginle Acı Hayatta, Sadece Sen Ol yanımda GönLüm Huzur Bulsun Kollarında Bebeğim

Seni Görünce Saçmalıyorum, içimdeki Sözleri Karşında Söyleyemiyorum Kitleniyorum Heleki Bana Baktığında O Yıldız Gibi Parlak Gözlerinle işte Ozaman Sessiz Kalıyorum Sadece Gözlerine Bakıp Kalbini Dinliyorum Aşkım Ben Sana Hayranım

Zamanı Bir Senin için Durdurmak isterdim Bu Hayatta, Yanımda Olduğun her An Güzel Yüzüne Bakmak isterdim Bu Can Bebeğim

Sen Hayattaki Bir Amacim geleceğimdeki Emellerimsin bebeğim, Sen Aşkımın Kitabı beni benden Alan Aşkın Kendisisin Sevgilim

Sen Kaderimde Bir Oyun DeğilSin Sen Aslında Benim Kalbimdeki kaderin Taa Kendisisin Sevgilim, Kaderim Ellerinde Sen Herzaman Senin için Atan Kalbimde Olcaksın Sevgilim Seviyorum Seni Kader Çiçeğim

Bu Gönül Ne Ekmek ister Nede Su iSter, Bu Gönül Bir Seni iSter Sana Susuz Bedenim Sadece Aşkına Aç Birtanem Seni Bekliyorum Senin için Rabbime Dua Ediyorum

Zaman ilaç derler bitemk olan sevgilere, aslında zaman Aşkı Bitiriyor ilaç olacağı yerde ben Zamana Bıraktım Seni Zaman Aldı Götürdü Seni benden Sevgilim Zamanlara Düşmanım..

Güzel Sözler Kalbini Okşasın Sana Yazdığım mektuplar Beni Aratmasın Uzaklarda Sevgilim Seviyorum Seni, Kokun hala üzerimde bebeğim

Güven bana Aşkım Ne OLur, Güzel Sözlerim Nefesimde Sadece Senin İçin Duruyor, Gözlerim hayata Seninle Bakıyor, Güven bana Ne Olur Bu Can Seninle Hayatta Olur.

Zehir Olsada içerim Aşkını Bir Yudumda, ölüm Olucaksa Sonum Senin Aşkın Olsun Sonum, Seviyorum Seni, öLümüne Sevdim ben Seni bebeğim

Ne Yıldız iSterim Hayatta Ne Güneş istiyorum Yalnızlığımda, Bir Sen Ol yanımda Sen yetersin Bütün Hayatıma Sevgilim Ben Senin Tiryakinim

Ağlama Sebebim Sen Olsanda Seveceğim Seni, Bırakıp Gitsende Ellerimi bekleyeceğim Seni, yaşanan Günlerin Hatrına Gözyaşlarımla Kurutmayacağım içimdeki Sevgini Seviyorum Seni Ne Olur Anla Beni


--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi