11 Ağustos 2011 Perşembe

[cadilarmekani], Sen Hiç Kendine Küstün mü?

Sen Hiç Kendine Küstün mü? 
  
  
  
  
  
  Ben  küstüm.Kimseye sormadan seni gönül tahtına oturttuğu için   küstüm.İçimde  yaşattım seni.Bahardı yüreğimde mevsim.Yazı görmeden kış   geldi.İçimde  fırtınalar kopuyor.Artık ne fark eder ki.Ben dondurucu   soğukta güneşle  yanıp kavruldum.Şimdi gün güneş olsa, etrafım güllerle   dolsa ne  çıkar.İçimde ölen biri var.İçimde ölenle birlikte ölen bir ben   var. 
  Her  damla gözyaşımla seni akıttım gözümden.Seninle sevdiğim herşeyi    çıkartsam hayatımdan, çıkartabilsem...Seni bana hatırlatan her şeyden    adım adım uzaklaşıyorum.Ben ki sana koşmak isterken bunu yapıyorum ya,    kendime inanamıyorum.İçimden her gün, her saat, her dakika birşey    kopuyor.Parçalanıyorum görüyor musun? 
  Kendimle  hala küskünüm.Barışmayacağım.Artık şarkı söylemek gelmiyor    içimden.Kimbilir, belki kağıt kalemle de küserim.Herkese, herşeye    sebepli sebepsiz küsmek, omzumu çekerek küçük bir çocuk edasıyla    “banane” demek ve saatlerce ağlamak istiyorum.Belki gözyaşlarımla bu    acıyı da atarım içimden.Sen üzülme!Küskünlüğüm, kırgınlığım sana    değil!Ben sadece kendime küstüm.
   
Sana    söylemek isteyip de söyleyemediğim, boğazımda düğümlenen sözler    kaldı.Yutkunmakta zorlanıyorum.Sanki göremediğim ama varlığını    hissettiğim bir el kapatıyor ağzımı.Nefes alamıyorum.Yüreğime bir hançer    saplandı sanki.Kimse görmüyor ama yüreğim kanıyor.
   
Hani    insan çok sıkıldığında, çok üzüldüğünde ıssız, sessiz herkesten uzak    bir yerde yalnız kalmak ister ya, bende tam tersi.Ben kalabalık içinde    kaybolmak ve kaybolan beni aramak istiyorum. 
 
İçimde    bir yara var.Dünyanın hiçbir hekimi deva bulamaz.Hiçbir ilaç yaramı    kapatmaz.Artık buraya bahar gelmez, gün doğmaz.Güneşimi kaybettim,    karanlığa müebbettim...

--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi