13 Ağustos 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], ANNENIN DİLEĞİ











Dokuz ay on gün karnımda taşıdım seni,
Dört gözle bekliyorduk dünyaya gelmeni,
Bir sabah vakti gelişinle sevindirdin beni,
Hiç unutamam ilk gülüşün ve ilk buseni,
Ne olur senede bir gün de olsa hatırla beni.

Geceleri boyu ağlar hiç durmazdın ,
Ninniler söylerdim de yine susmazdın,
Bir gece rahat bir uyku uyutmazdın,
Sen benim, canım kanımdın,
Senede bir gün olsun ne olur beni arasaydın.

Yemedim yedirdim, içmedim içirdim,
Gece bilmedim, gündüz bilmedim,
Bir şey olmasın diye çok titrerdim,
Seni canımdan daha çok severdim,
Senede bir gün olsun anan olduğunu hatırla yavrum benim.



Okuttum adam oldun, mutlu bir yuva kurdun,
Sen benim bir tanem tek gururumdun,
El kızını aldın beni çabuk unuttun,
Sana döktüğüm göz yaşlarımı hep kuruttun,
Analar günü bu gün yavrum onudamı unuttun.

Çok ağladım, çok akıttım göz yaşım,
Hiç sordunmu ana varmı ekmeğin aşın,
Biliyorsun gelin ettik gitti gız gardaşın,
Kaldımı senden başka bu dünyada yoldaşım,
Senede bir gün olsa da ara yanlız kalmışım.

El avuç açmadım ALLAH, tan başkasına,
Evlat bu kadar mı uzak kalır anasına,
Melhem bulunurmu ayrılık yarasına,
İmreniyorum düşkün olan ana babasına,
Oğlum bir gün olsun hatırla beni muhtaç etme el kapısına.


Utanma oğul anaya sarılsan yüzünde güller açar,
Yanında dursan sanki cennet kokusu saçar,
Sana ettiği duadan duramaz şeytan kaçar,
Unutma ananı ki edesin kar,
Anadır ana sana en büyük yar.



Ben anayım unutamam seni el gibi,
ALLAH, ın rahhmeti ve bereketi olsun sana sel gibi,
Sevdiğinden ayrı düşmeyesin sende ben gibi,
Muyluluğun daim, gözün aydın olsun gün gibi,
Yaradan mevlama olasın bir dost gibi.

Usanmadan baktığı kasabın ana, duasıdır,
Cennet te hz. Musa kasabın komşusudur,
Benim sana duamda o duanın aynısıdır,
Evladın yokluğu ananın kabusudur,
En büyük dileğim senin mutluluğundur.

Dünya fanidir geldim bir gün giderim,
Yokluğun acısını içime mezar eylerim,
ALLAH, tan affını her zaman isterim,
Ben helal ettim hakkımı, sende helal et derim,
Mezarıma gelip te bir fatihanı beklerim.

Hüseyin ÇOBANOĞLU

--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi