6 Ağustos 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], SeVDAN DÜŞTÜ KALeMİMe DUDAKLARIMdAN

SeVDAN DÜŞTÜ KALeMİMe DUDAKLARIMdAN

 

 yaz gülleri soldu gülüşümde bir gece vaktiydi ..

bahar değmedi saçlarıma ,üşüyorum bu haziran akşamında..

gözlerimdeki sevgi ışığı söndü sebebsiz

nazlı bir çiçek gibi gülümsemek isterdim gözlerinde , olmadı..

sadece sevdan düştü kalemime dudaklarımdan .

 

sonbaharda hüzün içtik zehir yerine aynı kadehten ..

sarhoştuk hem aşktan , hem özlemden ..

can cana olamadık biliyorum kaderden

hatıra defterimde bir çift siyah göz sakladım ..

sadece sevdan düştü kalemime dudaklarımdan .

 

 kurtaramadık ruhları anıların insafsızlığından..

mısralara yazamadık adımızı bir gün bir kere olsun..

aşkı seremedik gözler önüne gizemli dizelerden çekip çıkarıp..

yaralanmış kalbimize teselli olamadık ,mutlu olacağımızı bile bile..

sadece sevdan düştü kalemime dudaklarımdan.

 

 yaprak gibi sararıp düştük dalından milyon kez uzağa..

İki uzak şehrin sevda çocuklarıydık biz mesafeli,

yazdığımız  bunca şiirden suskun dilimizden geriye kalan..

rüyalarımız çalındı, gülüşlerimiz kırık aynalarda asılı kaldı..

sadece sevdan düştü kalemime dudaklarımdan.

 

 sen uyurken , ben gökyüzüne yıldızlar serdim ,senin için

papatyalar topladım her sabah avuçlarına..biliyorum severdin

hasretinle iç geçirdim, bir yarım sendeyken ,avunamazken..

güçleştirdik kelebekler kadar özgür olan bu aşkı,nedensiz..

sadece sevdan düştü kalemime dudaklarımdan.

........Necla Argüz.......01 11 2010

 

 


--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi