11 Ağustos 2011 Perşembe

[cadilarmekani], BEN Kİ

BEN Kİ...! 

Ben ki...! 
Tuttum ölümüne sevdim seni, 
"Yeterki benden gelmesin Birşeyİ, 
Buna seve seve katlanırım dedim... 
Al sevgilim senin bu naciz bedenim. 
Ben ki...! 
Sensin dünyadaki en sevdiğim varlık, 
Yüreğimden bile ksıkandığım sevgili 
Tüm benliğimle sana verdim kendimi, 
Senin yoluna feda olsun bu can sevgilim. 

Ben ki...! 
Bitmek üzere olan aşkımız sevgimiz için, 
Fedakarlıkta bulundum hep senin için 
Hayatın tüm güzelliklerini önüne serdim, 
Dilediğince sev beni tamamıyla seninim. 

Ben ki...! 
Aşkın heyecanını, mutluluğunu, sevgiyi, 
Zaman geçsede yıllar sonra sana tattırdım, 
Aşkının ateşini seni seven yüreğime attım, 
Sana kavuşmaktır artık tek muradım aşkım 

Ben ki...! 
Tuttum madem sevdim ölesiye seni, 
İnan sende seviyorum de ölümüne beni, 
Dünya dar gelsede şu ölümsüz sevgimizİ, 
Taşırım yüreğimde sevgimizi mahşere kadar 

Şair Selçuk İbrahim 1


--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi