14 Ağustos 2011 Pazar

[cadilarmekani], SeVDaM iYi GeCeLeR!.

SeVDaM iYi GECELER!...

Gel de demedin yüregime davetkâr bir sesle… hep kaçtim senden ömür sürgününde… oysa en çok seni sevmistim biliyorsun… 
Sabah oluyor ve yine aksam… 
Bütün kapilar bana kapali simdi. Ihtimal bile degil baska kapilarda uyumak. Bir tek senin esigin, bir tek senin paspasin huzur veriyor … 
Ben gel demeni bekliyorum bir gece ansizin. Sen “gel” de demiyorsun. Çim kaniyor biliyor musun? Oysa sen “gel” desen ben nasil gelecegimi biliyorum. 
Bütün mevsimler hep ayni sen olmayinca… 
H kar yagmis, h sicaktan su kalmamis. Kimin umurunda! 
**** 
Sen simdi ne tür bir yatakta kim bilir! Belki kus tüyü! Belki sünger! Hangi duyularda, uykuda misin yoksa uzaniyor musun? 
Uyuyorsundur eminim. Sen uyumayi seversin, yumusak anne kucagi misali yataklarda. Yastigin kaz tüyü ve çarsaflarin rengarenk, pahali yatak örtün… Kim bilir hangi iklimin rüzgaridir üstüne esen.. Yine agustos sicaginda koca sehir bir basima. Birde yoklugun. Düsünsene! 
Sahi neyin gitmesiydi yaz günü… sahipsiz birakip nereye gittin söylesen! 
**** 
Biliyorsun seni tanidigim günden beri uykular haram bana… Oysa sen uyurken çok güzel olursun düsünebilirim. 
Bu gece nerde uyudugunu bilmesem de…

SeVDiGiM iYi GeCeLeR!... 
SeVDaM iYi GeCeLeR!...

 


--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi