6 Ağustos 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], Bağlandım Bin Düğümle


Bağlandım Bin Düğümle

 

Seni ilk gördüğüm gün, baktım gönül gözümle

Senmişsin beklediğim, tam uyuştun özümle

Dudağında tebessüm, öyle masum paktın ki

Artık sensiz duramam, bağlandım bin düğümle…

 

Meleklerin vardır tek, böyle nur yüzlerinde

Dilinden bal damlıyor, can buldum sözlerinde

İlk göz göze gelişte, bana öyle baktın ki

O an kendimden geçip, kayboldum gözlerinde…

 

İçim bir hoş olmuştu, sen elimi tutarken

Vurgun yemiş gibiydim, hatırımı sorarken

Tenin değince tene, beni öyle yaktın ki

Kalbim duracak sandım, yanağımdan öperken…

 

Sanki bir güneş gibi, kara bahtıma doğdun

Huzur doldum seninle, hüzünlerimi kovdun

Buzlanmış yüreğime, öyle sıcak aktın ki

Umutlarım yeşerdi, yaşam gayem sen oldun…

 

Artık yüzüm gülüyor, gözümde yer yok yaşa

Gönül bahçem şenlendi, kalmadı tek bir tasa

Sen benim şu kalbime, aşkı öyle çaktın ki

Asla kimse sökemez, ölüm gelmezse başa…

 

Halim AKIN

 

 

--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi