6 Ağustos 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], Sendin değil mi ?



-- Sendin değil mi ?
Seni seviyorum, diyip hayatıma giren !
Sendin değil mi ?
Sevgine inandırıp, sonrada çekip giden !
Sendin değil mi ?
...Seni seviyorum dediğimde, ben ayrılmak istiyorum diyen !
Sen değil miydin ?
Arkadaşım uğruna benden vazgeçen !
Evet sevgili cevap ver şimdi .
Neden döndün geri ?
Kimden aldın bu cesareti ?
Sana gitmek istediğinde ' git ' demedim mi ?
' Sakın dönme geri ' demedim mi ?
Neden döndün be sevgili ?
Bana tercih ettiğin insan ben gibi sevemedi mi yoksa seni ?
Ben gibi tutamadımı ellerini ?
Ben gibi bakamadımı gözlerine ?
Pişman olacaksın demiştim giderken sana ..
Gözlerime bir bakışın vardı ..
Hadi ordan der gibi .. Hatırladın mı ?
Peki şimdi söyle bana ..
O zaman neden döndün ki geri ?
Susma konuş !
Eğme başını öne suratıma bak birşeyler söyle bana ..
Söyle ki bir nevzede olsa inanayım sana ..
Eskisi gibi olalım diyorsun ya ..
Dönde bir aynaya bak sevgili
Önceden böylemiydin sen ?
Bakışın, mimiklerin, duruşun bile değişmiş ..
Nerde o kendinden emin duruşlu kadn ?!
Nerde ?
Şimdi karşımda hayattan bezmiş biri var adeta ..
Noldu be sana !? Noldu sevgili ?
Sanki yüreğini söküp almışlar .. Yaşarken öldürmüşler ..
Öyle bir bakışın var ki ..
Karşımda olan bedenin, ruhun başka yerlerde ..
Noldu be sevgili , naptılar sana ?
Seninde mi canını yaktılar, benim canımı yaktığın gibi ?
Senide mi yaşarken öldürdüler, beni ; benliğimi öldürdüğün gibi ?
Belli ! İyi bakamamış '' kahpe dostum '' sana !
Değdimi bari tercih ettiğin insan bana ?
Hıııh.. Sormam bile hata.. Değmeeez !
Değseydi soluğu kapımda alırmıydın sanki ?
Kim dedi sana gel diye !
Kim dedi sana bana dön diye !
Sen gittin .. Günler geçti .. Haftalar, aylar derken yıllar geçti ...
Adın hala yüreğimde .. Canım çok yandı be sevgili ..
O günden sonra çok yandı ..
Anladım ki insan zamanla unutamazmış sadece alışırmış ..
Bende alıştım yokluğuna !
Yokluğun öyle bir sardı ki bedenimi, ruhumu ..
Seni istemez !
Adını anmaz !
Seni özlemez oldum !


 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi