6 Ağustos 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], BİLİYOR MUSUN?


BİLİYOR MUSUN?
Biliyor musun?
Yüreğin prangalar vurulmuscasına derin ve soğuk
Gözlerinin arasıra manasızlastıgını görür gibiyim
Uzaktan da olsa gözlerine bakabilmenin hazzı güzeldi
Seni,sevgi dolu damlalardan olusturduğum büyük denizler
Her gece sayamadığım yıldızlar kadar çok sevebilen ben
Son bulmayan kaderimin peşisıra gitsemde
Biliyor musun?
Ben seni yine de seviyorum
Yalnızlığın kurşunları bedenime öyle çok acılar veriyor ki
Acısı yüregimde daimi kalan sonsuz bir sızı gibi
Yokluğunun yağmurlarında ıslanmak,varlığının soğuğuna maruz kalmak
Ve direnmek için kadehler ardına sığınıp kalmak
Ve tamamen küsmek dünyayla büsbütün
Anlamsızlığın içinde kaybolmak demekse seni sevmek
Ben anlamsızlığın sahillerinde anlamsızlığı sayıyorum
Anlamsızlıklar bedenime çarpıp köpürüp geri dönüyor
Ve ardı sıra kesilmeyen bir yığın köpükler bedenimde
Elimden başka ne gelebilir ki gözlerinde öldüğüm
Ben bu koca okyanusta bir yağmur damlası
Ve buharlaştıkça bir gün sana damlamayı bekleyen
Bir yağmur damlası olmak var şu dünyada
Ve biliyor musun?
Ben seni yine de seviyorum
Of ulan günden güne sana yanıyor sana eriyorum
Artık mecalim kalmadı be gülüm yokluğunda ölüyorum
Sen,gönül tahtımın anlamsızlıklar kraliçesi,alda tacet yüreğimi
Sende,sende birgün düşersin gönül tahtından mevsimi geldiğinde
Gözlerin kurşun olsada yüreğime,sözlerin urgan olsada boynuma
Ellerin dünyamdaki ışığı söndürüp bir çelme taksanda hayat yolunda
Biliyor musun?
Ben seni yine de seviyorum
Yokluğunun mevsimini yaşıyorum ne aylardan ne yıllardan haberim var
Sigaramın dumanından bulutlar,gözyaşlarımla yağmur yapıyorum
Kimi zaman ellerim,kimi zamansa sesim titrek oluyor bitmeyen saatlerde
Kimi zamansa Azrail'e sataşırken buluyorum kendimi vakitsiz akşamlarda
Ne yaptığımı bilmediğim saatlerin sonunda sabah oluyor hep
Ufukta tanyeline şahit oluyorum Temelli Caddesi'nde
Ve güne başlarken haykırıyorum hep,seni seviyorum...



--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi