6 Ağustos 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], OF BEN SENİ BENDE YAR SANMIŞTIM



-- OF BEN SENİ BENDE YAR SANMIŞTIM

Öyle tatlı bir gönül hecesiydin ki
Bütün cümlelerimde var sandım
Farkında olmadan kapıldım
Seninle her şeyi kar saydım

Sözlerimi yürek gizimden yazdım sana
Yüreğimin özünde belki azdım sana
Ahir ömrümde aşkı mezar kazdın bana
Yazık ben seni bende var sandım

Kıyametler kopuyor yüreğimde
Sevda salını çekemedim küreğimde
Bir ömrü gözyaşı ile süreğimde
Bundan sonra yaşamayı ar saydım

Haklısın aramızda dağlar var
Haklısın aramızda ulaşılmaz yollar var
Koparılmaz güller bırakmaz eller var
Of ben seni bende yar sandım

Kırılsın kalem silinsin alın yazısı
Feryat etti yine aşkın çağrısı
Yüreğimi yaktı bu gönül yarası
Sensiz hayatı nar saymıştım

Uykular firar oldu ahımdan
Bin yıldız kaydı kahrımdan
Güldürmedi yine felek bahtımdan
Of ben seni bende yar saymıştım

AYSU EZEL


 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi