13 Ağustos 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], Yaktın

____Yaktın_____




kaç yıl oldu gidişin!!
Hiç yılları sayıyormusun ne çok zaman geçmiş!
Bir ömrün yarısı ama binlerce ömür gibi
Çekip gittigin gün gözümde bugünki gibi
Sende çok iyi biliyorsun hata ettigini


Beni nasıl kahredip çekip gittigini
Biliyormusun o günü hiç unutmadım unutamam
Seninde unutmadıgını çok iyi biliyorum
Mutlumusun asla çünkü gözlerin hep yaşlı kederli


Dinlemedin bir kere arkana bile bakmadan gittin
Hem kendini hemde beni yaktın
Sen üzüntünü hep gözyaşlarınla attın
Bense hep yüregime attım
Aglama!!!


Sen her şeyin çabuk unutulacagını sandın
Bense hüzünlerime ve içimde esen fırtınaya hep gem vurdum
Hep kahır çekip seni diledim.
Olmuyacak duaya amin dedim durdum.



--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi