22 Haziran 2011 Çarşamba

| makarna | Yemin Ederiz Ve Ettiğimiz Yemine Uyarız

Yemin Ederiz Ve Ettiğimiz Yemine Uyarız
Bülent ESİNOĞLU
PKK'nın Büyük Millet Meclisini nasıl kullanacağı şimdiden belli
olmuştur.
Ertuğrul Kürkçü ve Sırrı Önder "Yemin ederiz ama uymayız" diyorlar.
Batı destekli bölücülüğün Batı destekli gericilik ile yaptığı ittifak
sonunda, PKK'nın siyasi temsilcileri Meclisteler.
PKK ve gericiliğe karşı mücadele verenler de Silivri ve Hastal
zindanındalar. Her gün bir iki generali de, adi suçlu topluyor gibi
topluyorlar.
Mustafa Mutlu da diyor ki, "yemin ederiz, ama uymayız diyenlere birisi
cevap vermeyecek mi?"
Mustafa Mutlu sanıyor ki, o Meclis Türk milletinin meclisi. İçeriye
PKK girmiş, gericiler girmiş, uluslar arası tekellerin kökten
piyasacıları girmiş bir tek orada halk yok.
Mustafa Mutlu da sanıyor ki orası milletin meclisi.
Dağdaki silahlı gurupların siyasi temsilcilerinin girebildiği
Mecliste, halkın sözünden çok, PKK'nın söylemleri geçerli olacaktır.
İlk sözleri Anayasayı değiştirmek değil mi? Halkın Anayasa değişiklik
talebi mi var? Halk iş istiyor!
Batı destekli irtica ile Batı destekli bölücülerin hâkim olduğu
Meclisten onların istediği Anayasa çıkar.
Mustafa Mutlu gibiler de, her gün şaşkınlık içinde kıvranır durur.
Hele bir dur Mutafa Mutlu. Bu Meclis konfederasyonu konuşacak, üniter
devletin federasyonlaşmasını konuşacak. Suriye'de uçuşa yasak bölgeyi
konuşacak. İran'a yaptırımlar(zaten bir kısmı var) ve asker göndermeyi
konuşacak.
Ah, bir de Amerika ne talimatlar verecek bir bilsek, o talimatları
konuşacak.
O zaman da sen çıkıp diyecek misin, yahu bunlar ne yapıyor diye.
Sen Mustafa Mutlu sanıyorsun ki, bu Meclis Mustafa Kemal'in meclisi.
Yemin edenler mukaddesatları üzerine yemin etsinler. Ettikleri yemini
bedenlerini bile vererek sadık kalsınlar.
Ah Mustafa Mutlu, sen halkımızın en saf, en iyi niyetli aydınısın.
Böyle sanmak senin hakkın. Benim de hakkım.
Ama sen de biliyorsun ki, hak mücadele edilmeden alınmıyor.
Batı destekli bölücüler ve Batı destekli gericiler örgütlendi,
mücadelelerini yaptı ve geldiler.
Sen ne yaptın Mustafa Mutlu?
Örgütlenmeyi ve partileşmeyi aşağılık ve düşünceyi sınırlayan kurumlar
olarak ele aldın. Benim ilkelerim var. Partileşmek benim özgürlüğümü
sınırlar dedin. (Burada Mutlu'nun şahsında tüm aydınlarımızı anlamaya
çalışıyorum.)
Kemalist aydın örgütlenmemesinin bedelini ödüyor. Daha da ödeyecek.
Bir söz var. Aydınları örgütlenmeyen milletleri cahiller yönetir diye.
Ben bu cümleyi, aydınları örgütlenmeyen milletleri yabancı tekeller
yönetir diye değiştirdim.
Mustafa Mutlu, biz, yani halk iktidara gelirsek, yemin ederiz ve
ettiğimiz yemine sonuna kadar uyarız.
22.6.2011, bulentesinoglu@gmail.com

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!

"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...

Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...

Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."

. C* MUSTAFA KEMAL ATATÜRK C*

Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA
. B E K L E R İ Z ;-)

Blog Arşivi