30 Haziran 2011 Perşembe

[cadilarmekani], SENİ

Seni; 
tatil günümdeki dinlenceme benzetiyorum
bir köşe yazısını okuduğumda aldığım zevkten öte seni seyretmek
bir belgeselin hani bir konu biterde diğerine geçer ya
hani bitmeseydi uzasaydı dersin
tadını alsaydım biraz daha dersin ya
senin gülüşün bundan öte bir şey hissettiriyor ruhuma

teninde dokunduğum her zerreyi kadifeye benzetmek istemiyorum
cansız bir şey değilsin sen
bir damla desem, değil
bir çığ desem, bir şarkı, bir yıldız desem o da değil,

rüzgarda boyun büken bir papatya yaprağı desem
o sensin
canlı beyaz, beyaz
dokunmaya korkuyorum
beyazın solacak
her zerresine yangın konacak
canına bir şey olacak diye
dokunmaya korkuyorum

sana gözüm gibi bakarım diyemem
bir çırpıda koparır göz damarlarımdan
tutuştururum avuçlarına yeşilini
göz çanaklarımın çukurunda adın yazılır
okursun; 
sana ben gözüm gibi bakamam
iki saydam parçası
sana ben ruhumla bakarım
dünyanın son harikası

bir dilim ekmeği bölüşmem seninle
o ekmeğin hepsini sen yersin
ben senin can atımınla doyarım

diyemem her şeyim senin olsun
her şeyim senin zaten
tapusu da sende ,
kilidi de
senin olanı senden almak bir gasp suçu işlemek gibi gelir bana
bunun cezasını çekemem

çeşmeler yok artık sokak başlarında
avuçlarımdan su içirmek kısmet olmadı 
ben sana yağmurlardan topladığım şiir torbama
yağmur suları dökeceğim başından
kan sızan yüreğimin aşk damlalarını içireceğim en sarhoşundan
solgun kalmasın günlerim
iç içebildiğin kadar aşk pınarımdan

söyle sevgili söyle
yaz yapraklarını görünmez damlalarla nasıl kurutmuş güneş
sonbahar gelmeden
son hüzün yaprakları dökülmeden gel de usul, usul kalbime gir yerleş
iskanı senindir bir tek sana beleş
sensizlikte her yanım benimle inatta keşmekeş

söyle
derbeder kalmayayım
sabahları sensiz uyanmayayım
söyle
ateşimle dünyayı yakmayayım
sen söndür beni
avuçlarında kül olayım
azgın nehirlere dök küllerimi
seni bulmak için dünyayı bir baştan bir başa dolanayım

söyle
gözümün çekirdeği
doyum gıdam
belgeselim
söyle son harikam
dünyayı sensiz neylerim,

söyle 
söyle
yaşam deltam
seni çok özledim


KİBAR TAVASAV


--

 

Asla Başkalarının Umudunu Kırma, Belki Sahip Olduğu Tek Şey Odur..
BOL BOL TEBESSÜM ET GÜLÜMSE.. Hem Maliyeti Ucuzdur Hem De Değerine Paha Biçilmez...
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi