30 Haziran 2011 Perşembe

[cadilarmekani], Cennetime

Cennetime


seni ne kadar seviyorsam
içimde o kadar umut çığlığı var yarına ısmarladığım

bir gözü kör bir aşk bu
aşk hastanelerinde geçiyor serüveni

bir düşün biraz
bir düşünü
düşün biraz 

hani nasıl desem
kaldırıyorum ellerimle dünyayı
senin ellerine sunuyorum

beğensen ne olur
beğenmesen
ben sunuyorum ya kır çiçeğini
dağ lalesini, fesleğeni
sunuyorum ya

kokusu mu
sorma gitsin
bir seni vurur, birde beni
sen bana aitsin

bakma öyle
ben konuşuyorum bir ileri
biri geri böyle

seni ne kadar seviyorsam
ne kadar özlüyorsam 
bahara yangın bir kırlangıç gibi 
şu kış gününde
o kadar umut rüzgarı savurur beni bedeninde

seni ne kadar seviyorsam
ne kadar özlüyorsam kokunu
ne kadar yaşıyorsam yokluğunu
o kadar kafası karışık şu içimdeki özgür çocuğun
pranga vurmam duygularıma 
mutluluğundalığı hissederim 
söyledikçe
söylerim

seni ne kadar seviyorsam
o kadar umut var içimde
haykırıyorum 
esen yele
düşen damlaya
kar tanesine
içimdeki cennette yuvalanan ‘’ ben ‘’ liğine 

sevda dilimlerim yüreğimde 
yazıyorum içimde fırtınalar koparan aşkı
yazıyorum
çiçeklerin yapraklarıyla karın üstüne
gözlerimin yeşiline
yüreğimin gömüsüne

yazıyorum
evrenin en güzel gözlüsüne

dünyama
yeryüzüme
cennetime


Kibar TAVASAV


--

 

Asla Başkalarının Umudunu Kırma, Belki Sahip Olduğu Tek Şey Odur..
BOL BOL TEBESSÜM ET GÜLÜMSE.. Hem Maliyeti Ucuzdur Hem De Değerine Paha Biçilmez...
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi