23 Haziran 2011 Perşembe

[cadilarmekani], OLMADI

Ömrümün ağır yükü,yorulmuş sol yanımı
Mülteci bir düş gibi attım duyan olmadı
Sahibinden kelepir ikinci el canımı
Üstüne para verip sattım duyan olmadı

Vefanın,mürekkebi tükenmiş kalemiyle
Ömrün hiç yaşanmamış en bahtiyar demiyle
Dümeni düzen tutmaz yelkensiz bir gemiyle
Ufuksuz bir denizde battım duyan olmadı

Ağlayan bülbüllerin derdini paylaşarak
Yatağını kaybetmiş ırmak gibi taşarak
Gördüğüm vahalardan susuz uzaklaşarak
Leyla'nın özlemini tattım duyan olmadı

Sevda denilen yükü taşırken birileri
Hallacı Mansur gibi yüzüldü derileri
Bense aç çakalların ardına sürüleri
Ahde vefadır diye kattım duyan olmadı

Rüyalar kaybolurken karanlık bir dehlizde
Kervanlar yol alırken limansız bir denizde
Vuslata ermek için; rastladığım her izde
Sabahsız uykulara yattım duyan olmadı.


--

 

Asla Başkalarının Umudunu Kırma, Belki Sahip Olduğu Tek Şey Odur..
BOL BOL TEBESSÜM ET GÜLÜMSE.. Hem Maliyeti Ucuzdur Hem De Değerine Paha Biçilmez...
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi