21 Haziran 2011 Salı

[cadilarmekani], CANPAREM

Söyle bana; anlatarak kalbe sevgi yerleşir mi ?Hiç yaşamadıktan sonra o sevgimi ?Yağmur bile toprağa değmedikçe toprak kokmuyor. Anlatarak belki bir nebze seninle duygularımı paylaşabilirim. Ben seni içimde yaşıyorum, anlatamıyorum kimselere ; bak sensiz yaşayışlarım işte. Atsak kendimizi sokaklara, hafif hafif yağmur çiselese saçlarımızdan yüzümüze doğru, ellerin ise ellerimde. Üşüsek birlikte, ıslansak sırılsıklam sonra koşuşturarak girsek sıcacık bir cafeye,Karşılıklı otursak küçük bir masaya, dizlerin dizlerimde gözlerin gözlerimdeyken, yudumlasak dumanı tüten o sıcacık kahveleri.Ne dersin benimle çocuklar gibi koşmaya yalın ayak ıslak çimenlerin üzerinde?Sana sarılsam, başım göğsünde; hiç kalkmayacakmış gibi.Öncesinde sanki içimde bir kuş kalbi vardı, ürkek ve kırılgan. Her an uçmaya hazır küçük bir kalpti bendeki. Şimdi sen varsın o kalpte.Ürkekliğini bir ağacın dallarına bağlamış ve hala kırılgan ve hala uçmaya hazır. Ellerini kalbimin üzerine koy; işte ordasın, tam ortasında, canımın içinde. Aksa da gözlerimden yaşlar umurumda değil; çünkü Seni Çok Seviyorum. Her nefes alışımda seni yaşarım unutma! Sorumluyum seni sevmekten. Her gece sen gidip uykuya dalarken, göz bebeklerimde saklıyorum seni. Sabah kalktığımda aynanın karşısında sana günaydın diyebilmek için koşarak gidiyorum o aynaya. Nedeni, Aşk Tanrıçası sevgi bağını kalplerimize bağlasın diye.Hisset ve yaşa sende benim gibi doya doya bu gizli mutluluğu.Anlatmakla yaşanmıyor. ( Can Paresi )Gördüğüm en güzel rüya yüzündeki tebessüm.Canımın içi; her nefesim sende bir yürek olsun, o yüreklerden biri de benim nefesim olsun. Seni Çok Seviyorum
 
.Eşime itafen ...  alıntı



--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi