24 Haziran 2011 Cuma

| makarna | Fwd: C*

Kimden:  Ozim@gmail.com>” <rmengi@gazetevatan.com>, "\"Ataklı\"" <catakli@gazetevatan.com>, Emre Kongar <ekongar@cumhuriyet.com.tr>, SÖZCÜ emincolasan@sozcum.com

 Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: mehmet patan
Tarih: 24 Haziran 2011 18:04
Konu:
Kime: medyatakipgrubu@googlegroups.com


İNAN KIRAÇ

Denir ki; kapitalist ülkelerde "burjuva demokrasisi"ni koruyacak olan o ülkenin burjuvalarıdır. Biz de ülkemizde kapitalizmin örgütü var (TÜSİAD) sanıyorduk. Ne kadar yanıldığımızı şimdi daha iyi anlıyoruz. İnan Kıraç olayı her şeyi ortaya çıkardı. İnan Kıraç Patronlarımızın en güçlüsü KOÇ grubunun temsilcisidir. Ola ki bir sohbet toplantısında veya açıktan da olabilir. Bir seçim öncesinde bir dostu ile sevdiği bir partinin kazanacağına dair bahse giriyor. Herkes her zaman böyle şakalar yapar. Bu da basına yansıyor. Demokrasimiz var dediğimiz bu ülkenin başbakanı (ben bir başbakan olarak diye söze başlar ve her zaman övünür)  diyor ki "sana bu sözün bedelini ödetirim". Bu ne demektir? Senin böyle bir söz söylemeye veya yapmaya hakkın yok. Benim partimin kazanmasını istemek serbest. Rakip partinin kazanacağını söyleyemezsin. Bunu sıradan bir insan söylese anlaşılır da Başbakan söyleyince bu söz Onun etrafındaki görevlilere bir mesaj oluyor. Ve bunun adına faşist baskı denir. Hoş, bizim Başbakanın faşizmden anladığını  da sanmıyorum. Onun için bence yobaz ilkellik desek daha doğru olur .  
Bu durumda İnan Kıraç'ın ne yapması gerekirdi?
"Sayın Başbakan bu ülke demokratik bir ülkedir. Biz de vatandaşız. Sizin partinizi desteklemek kadar başka partileri de desteklemek hakkımız var. Söylediğiniz söz demokrasiye aykırıdır" demesi beklenirdi. Ama öyle olmadı. Sayın Kıraç özür dilemek için Başbakandan randevu aldı. Bir buçuk saat kapıda bekletildi. Onuru ile oynandı. Dolayısiyle TÜSİAD'ın da onuru ile oynandı. Ecevit Hükümetini yıkan TÜSİAD gıkını bile çıkaramadı. Sayın Kıraç'ı yalnız bıraktı.
Eğer mesele Sayın Kıraç'ın özel meselesi olsaydı, bence zalime boyun eğmezdi. Faşist bir baskıya teslim olmazdı. Çünkü olay çok küçültücüdür. Gene de olmaması gerekirdi. Fakat bir de olayın başka boyutunu düşününelim.
Koç grubu on binlerce işçiye ekmek vermektedir. Ülkemizdeki her evde ürününü kullandığımız bir topluluktur. Vergi rekortmenidir. Bir tek Kıraç'ın bir iki dakikalık demokrasiyi yaşama zevkine bunca işçi ve bu grubun ürettiği ürünleri satan, pazarlayan,taşıyan, hammaddesini üreten milyonlarca emekçiyi düşünün. Onların çocuklarını, hastalarını evlerindeki düzenlerini düşünün. Gözü dönmüş faşist bir anlayış Koç grubunu yıkar mı yıkar. Doğan grubuna olanları unuttunuz mu? Ben Sayın Kıraç'ın bunu düşündüğünü ve bu duyguya teslim olduğunu sanıyorum. Burada utanması gerekenler Sayın Kıraç'ı bu duruma düşürenlerdir. 
Ayrıca bu durum Ülkemizdeki sanayici ve iş adamlarının ne kadar zayıf olduğunu da gösteriyor. Bu dala da güvenerek basmamamız gerektiğini de gösteriyor. Ülkede burjuvazi varmış. Ne burjuvazisi? Üflesen çökecek olan ticaret erbapları.




--
 
YURTTA SULH CİHANDA SULH
 
PEACE AT HOME PEACE ON EARTH

K.  ATATURK

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
. C* MUSTAFA KEMAL ATATÜRK C*
 
 
Gruba e-posta göndermek için: addyahyakaptan@googlegroups.com
Grup Yönetimine ulaşın : addyahyakaptan+owner@googlegroups.com
Grup Ana sayfası : http://groups.google.com/group/ADDYAHYAKAPTAN
BEKLERİZ

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
. C* MUSTAFA KEMAL ATATÜRK C*
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA
. B E K L E R İ Z ;-)

Blog Arşivi