25 Haziran 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], O GÖZLERİN VARYA

O GÖZLERİN VARYA 


gözlerin varya herseyi anlatiyordu bana 
senin bana ilgn olmadgnı 
nedense ben alamıyordum 
gôzlerımdn sanki gôzlerime 
çızmistim!! 
seni bi an olsun gôzümün önündn gtmiyorduM 
unutmak istiyordum unutmak evet unutmak 
senı unutmak mümkünmü 
ama sen beni tek sefrde unutmak dgl 
hayatından sildin 
hç bişiy sormadan yargilamadan sebepsizce...

YAZAN: ERMAN TEMİZKAN


--

 

Asla Başkalarının Umudunu Kırma, Belki Sahip Olduğu Tek Şey Odur..
BOL BOL TEBESSÜM ET GÜLÜMSE.. Hem Maliyeti Ucuzdur Hem De Değerine Paha Biçilmez...
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi