30 Haziran 2011 Perşembe

[cadilarmekani], Candelenim

Candelenim


avuçlarımda koca bir sensizlik
koparmayın buselerimi yıldızlardan
bırakın kalsın öptüğüm gibi 

ay ışığının saçlarından
dökülsün dudaklarım et yığını olup

şu çalışkan karıncalar /
götürsün gözlerimi yuvalarına 
bin bir göz göreyim sevdiğimi
bin bir el dokunayım çam serinliği yüzüne
toprak kokusu sinsin
ve çamurdan bir pantolon giyeyim hiç çıkarmadan üstüme
sen bana baktığında /
bir müzede bronzdan bir heykele döneyim
gülümseyeyim gök kuşağı gülüşüne
ve gülüşünde rubadır siluetim
saplansın gözlerim / keskin bir ok gibi gözlerine

ben ruhumu hiç bir zaman şeytana satmadım
içimde çıldıran duyguları /
soyup soyup ateşe atmadım
bu kadar bayağı değil sana olan duygularım 

ben /
her hangi bir yağmurun gözlerinden dökülen
kırımsa damlalarından bir kırımsayım
güneşin ısırmasıyla eriyecek olan
bir su damlasıyım 
Ummanların göğsünde koşan /
koca dalgaların içinde
küçücük bir zerreyim
küçücük bir çekirdek
ve küçücük bir elementim 
görünmez yoğunluğum ölçek ölçek
sen akarken gönlüme gönlüme 
bense senin önünde bir bentim
topluyorum seni kendime 

seni sevdiğimi söylememe /
gerek var mı alev dudaklım
gerek var mı konuşmama
haykırmama
caddelere çıkıp
sokak lambalarına naralar atmama
gerek var mı

sen / 
rüzgarın ıslığında
yüreğime dökülen bir esinti
çıkmaz bir sokağın içinde
bir girintisin yöneldiğim
sen /
dokunduğum / her şey mücevher olsa
yinede tanrıdan son dileğim

sen
gözlerimin puhusu
yüreğimin tutusu
gönlümün tutuşu
sen 
keskin bir burgu gibi içime giren candelenim

sen
kuğu bakışlım
kan verenim
yaşam sıvım

soğuk /
kuru soğuk bir ayazın ardından gelen
serin bir meltemin ıslaklığı gibi 
vurdu yüzüme gülüşün
bu canım benimse ben sana veririm
dudaklarımda son bulsun tütüşün 

kurtarsın kendini kıyılar
sel geliyor
ömrümsün sen benim 
sığmaz saklı duygular yaşamın heybelerine 
kına yakıyorum kına /
yıldızların saçlarında buluştuğumuz gecelere
arjantin salvolarından bir dem koyulaşır
döner alevi bize doğru 
yakar bu can evi 
aşkımıza ve tangoya içelim 
bir dudağın altı sensen eğer 
üstüde benim sevgilim

tangosi /
belki bu dans zorluklarla
oğlundan önce /
düşlerimsin ve gelinim 
sen benim yaşam sebebimsin 

CANDELENİM


Kibar TAVASAV


--

 

Asla Başkalarının Umudunu Kırma, Belki Sahip Olduğu Tek Şey Odur..
BOL BOL TEBESSÜM ET GÜLÜMSE.. Hem Maliyeti Ucuzdur Hem De Değerine Paha Biçilmez...
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi