21 Haziran 2011 Salı

[cadilarmekani], Senin zamanın benim..

Sevdalara açılan bir yelkendi sonsuzluğun.... 
Gecenin kokusu sinerken üzerine kelimelerin, 
Kelimelerden önce harflerle dans edenlerdik.. 
İzlemek vardı seni derin bir boşlukta... 

Sadece bakmaktı uzaklardan, dokunamamaktı.. 
Sen vardın...ben hep fakirdim senden uzakta... 
Ağlardım bakmadığında delirdiğim bakışlarınla... 
Bahar olmak vardı tapılası gözlerinde... 

Sevgilim diyebilmekti en güzeli... 
Sevgilim dediğini duymaktı... 
Tek yürek atımı sevdamızın karanlık dehlizlerde 
Kaybolmasına izin vermemekti. 

Geçmişe duyulan kin gerilerde kalırken yaşamaktı sevdayı, 
Yaşanmamışlıkların ruhumuzda yarattığı sergüzeştlikte... 

Adım hüzündü benim... 
Gözlerinin alabildiğince 
Ama yüreğinin göremediğince 
Hüznündüm ben ruhundan dökülen... 

Adım aşktı benim... 
Hiç görmediğin, hiç tanımadığın bir tattım senin dilinde... 
Seviyorum diyebildiğimce özgür olmak 
Ve özgürlük kanatlarını sevdana yükleyebilmekti 
Akreple yelkovanın peşine takılarak.. 

Zaman durdu sevgili... 
Bundan sonra ve bundan evvel... 
Senin zamanın benim... 

SEMA ŞENER


--

 

Asla Başkalarının Umudunu Kırma, Belki Sahip Olduğu Tek Şey Odur..
BOL BOL TEBESSÜM ET GÜLÜMSE.. Hem Maliyeti Ucuzdur Hem De Değerine Paha Biçilmez...
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi