30 Haziran 2011 Perşembe

[cadilarmekani], *** ÇOK ÖZLEDİM ***

*** ÇOK ÖZLEDİM ***

Uzun zaman oldu sıcaklığını duymayalı
Hiç kaybolmayan muhteşem kokunu almayalı
O pamuk gibi yanaklarından öpmeyeli 
Göğsüne başımı koyup uyumayalı çok uzun zaman oldu
Canım, Gül yüzlüm, Annelerin en güzeli, 
Çok özledim seni çok, çok özledim…


Bal dilinden akan tatlı sözlerini, işitmeyeli
Hep gülen o güzel gözlerini görmeyeli
Bembeyaz pamuk ellerinin sevgiyle okşayışını
Şefkat dağıtan naif yüreğinin sesini duymayalı
Çok uzun zaman oldu
Canım, gül yüzlüm, Annelerin en güzeli
Çok özledim seni çok, çok özledim…


Geceleri masallar anlatırdın bana uyku zamanı
Gökteki ay olur aydınlatırdın dünyamı
Yıldız olur yağardın her yanıma
Sabahları başucuma güneşi getirirdin avuçlarında
Düşlerimin meleği Annem, Çok özledim seni

Bak, yarından sonra anneler günü
Herkes bir coşku içinde, telaş olmuş hediye
O gün bugün değil, her gün, her zaman
Benim hediyemde sana olan sevgimdir bilirsin
Hani sen bir kere kimsesiz annelere götürmüştün beni
Ben yine gidiyorum arada bir, sanma ki yalnız,
Senide götürüyorum yanımda yüreğime sarıp


Bütün anneler muazzezdir elbet 
Ama sen bir başkaydın bana
Canım, Gül yüzlüm, Annelerin en güzeli, 
Çoook özledim seni çok, Çok özledim…

Namık Salih
Paylaş

--

 

Asla Başkalarının Umudunu Kırma, Belki Sahip Olduğu Tek Şey Odur..
BOL BOL TEBESSÜM ET GÜLÜMSE.. Hem Maliyeti Ucuzdur Hem De Değerine Paha Biçilmez...
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi