27 Haziran 2011 Pazartesi

[cadilarmekani], DENİZ KIYISINDAYDIM


Bu gün deniz kıyısına indim
Öylesine bir gezindim
Sahile taşıdı beni adımlarım
İçimde kıyıya vuran umutlarım

Debiz yine dalgalı,yine efkarlıydı
Sanki hüzünlü gibiydi
Martıların çığlıkları
Bir havalanıp,bir konuyorlardı
Okşarcasına dalgaları

Seni aradı gözlerim 
Ilık kumlara düştü ayak izlerim

Adeta yüreğime vuruyordu
Kabaran dalgaların
Islak korkusu

Yosunlu bir taşın üstüne çöktüm
Resmini çıkardım cebimden
Öptüm

İçimi anılarımızın mavilikleri sardı
Gözlerim dalgaların gizemine daldı
Bakışlarım yokluğuna ağladı

Yoktun yine
Ne kumsalda,ne denizde
Yine anlamsızdı kumsallar
Hala geri getirmemişti bana
Seni benden alan dalgalar

Bir tekme attım kıyıdaki taşa
Dedim lanet olsun böyle aşka
Geriye düştü adımlarım
Bir kez daha
Islak kumlara
Gömülürken umutlarım.

--

 

Asla Başkalarının Umudunu Kırma, Belki Sahip Olduğu Tek Şey Odur..
BOL BOL TEBESSÜM ET GÜLÜMSE.. Hem Maliyeti Ucuzdur Hem De Değerine Paha Biçilmez...
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi