30 Haziran 2011 Perşembe

[cadilarmekani], UNUTMAYACAK BU YÜREK SENİ

*** UNUTMAYACAK BU YÜREK SENİ ***


Her istediğimde seni, boş kalıyor ellerim
Ulaşamıyorum sana artık, çok daralıyorum
O kadar mutsuzum ki, tükeniyor umutlarım
Hoyrat gecelerin koynunda çaresiz kalıyorum…

Bazen hayalin geliyor gözümün önüne
Buna da şükür derken, kayboluveriyorsun
Bazen de sesin çınlıyor kulaklarımda
Bitmesin diyorum, ama her şey bir anlık…

Ve sessizlik içinde sensizliğe gömülüyor gece
Yalnızlık yine bir tokat gibi vuruyor yüzüme
Sancılar giriyor yüreğimin kuytu derinliklerine
Bir kez daha acımasız karanlığın kölesi oluyorum…

Her yerime kırbaçlar vuruluyor acımasızca
En uzun, en kalın çiviler batıyor her yanıma 
Etlerim çekiliyor, kıvranıyor, mahvoluyorum 
Ama bil ki, isyanım yok. Senin için katlanıyorum…

Varsın acısın içim, yansın bu yaralı yüreğim
Gökyüzü ağlasın sicim gibi dökülsün gözyaşları
Bir damlası, dokunmasın bedenime, kuruyup gideyim
Kavrulayım susuzluktan, hiç üzülmem, her şey senin için…

Artık yokluğuna sarıp sarmalayacağım kendimi
Beklemeyeceğim belki bir gün gelirsin diye
Bir anlık ta olsa hayalinle avutacağım kendimi
Unutmayacak bu yürek seni, biliyorum unutamayacak…

Şimdi saat gecenin dördü, dayanılmaz oldu yalnızlık
Birazdan senin için koyacağım yastığa başımı
Ve senin için kapanacak gözlerim, olur ya bir ümit
Belki rüyamda gereceğim seni

Sonra bitecek gece, sensiz bir sabaha ulaşacağım
Herkese rengârenk, ama! Bana soluk olacak gün
Bilmiyorum neredesin, ya da hangi âlemde sin
Belki de unuttun beni ya da unutmak üzeresin

Canım! Ben hiç unutmadım
Bil ki; önceden olduğu gibi çok seviyorum seni…

Namık SALİH…


--

 

Asla Başkalarının Umudunu Kırma, Belki Sahip Olduğu Tek Şey Odur..
BOL BOL TEBESSÜM ET GÜLÜMSE.. Hem Maliyeti Ucuzdur Hem De Değerine Paha Biçilmez...
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi