29 Haziran 2011 Çarşamba

[cadilarmekani], Bu Yürek Seninle Ölmeyi İstiyor

Bu Yürek Seninle Ölmeyi İstiyor

B u yürek, seni özlüyor.. 
U falanmış can kırıklarım, yalnızlığım, duygularım. 

Y avaş yavaş uçuşuyor sevgimin beyaz kelebekleri; 
Ü rkek düşüncelerim, kaçamıyor senden. 
R enk renk aşk renkleri yaratıyor benliğimde, 
E llerini ne zaman düşünsem, ellerimde buluyorum. 
K açtığım ne varsa yollarında, yine sana çarpıyor. 

S eni özlüyorum düşünmeyi istemediğim her hecede, 
E saretine sığınıp ıssız karanlıklarımın 
N asır tutmuş canımı acıtan ne varsa 
İ çimde hep iki kelimeden ibaret artık: 
N ihayet diyorum, nihayet diyorum.... 
L al oluyorum yine senle birlikte 
E ğiyorum başımı ve susuyorum... 

Ö dülüm oluyor bensiz aldığın her nefes 
L alelerim sümbüllerim oluyor attığın her adım 
M enekşe moru sana olan özlemim 
E sen her rüzgar, yaklaştırmıyor, uzaklaştırıyor seni 
Y ine yeni bir gün diyorum, yeni bir gün diyorum... 
İ liklerime kadar sindiriyorum imkansızlıklarımı... 

İ stemiyorum kendim için hiçbir şey 
S enin olsun biriktirdiğim her gizli kalmış mutluluğum 
T arifi olmayan düşüncelerim 
İ steklerim, büyüttüğüm özlemlerim 
Y orgunum, çok yorgunum, yorgunluğum bana kalsın 
O kadar temizsin ki içimde 
R ahat uyu, yüreğimin ürkek dokunuşları seni sarsın


--

 

Asla Başkalarının Umudunu Kırma, Belki Sahip Olduğu Tek Şey Odur..
BOL BOL TEBESSÜM ET GÜLÜMSE.. Hem Maliyeti Ucuzdur Hem De Değerine Paha Biçilmez...
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi