21 Haziran 2011 Salı

[cadilarmekani], AYRILIK SONATI

AYRILIK SONATI

İçimi titreten bir hüzzam makam tadındayken sevdan 
Ayrılığın kokusunu çekmekte şimdilerde yüreğim 

Neden’siz.. niçin’siz... 
Ayrılık tadında bir türkü... 
Ama bestesiz. 

Kulağıma çalınan hüzünlü nağmeler eşliğinde 
Güneşin son ışıkları dansediyor sardunyalarımın yapraklarında 

Söylesene sevgili.. 
Hangi akşamın dönülmez ufkundasın 
Hangi hüzzam eserin notalarına sakladın kendini 
Yoruldum yüreğime düşen nağmelerde aramaktan seni 
Oysaki bir çiğdin gözlerimden gönlüme düşen.. 

Peki ya, kanarken ruhum nerdeydin? 
Hangi hazanın dalından kopan yaprak oldun 
Hangi kar tanesinde barındırdın sevdanı ki 
Bu kadar çabuk eriyip gittim ellerinde 

Kaç zaman oldu gecelere masumiyetimi teslim edişim 
Kaç sabahtır cinnet akşamlarından kalmayım.. 
Gözlerimi her sensizliğe açışımda 
Aynı isyanlar dilimde, 
Ama her seferinde sevdan yine yüreğimde.. 

Çık git dedim beynimden 
Vazgeçmedin her seferinde yüreğime ebelenmekten 

Git dedim.. 
Gelme dedim... 
Dinlemedin 

Yokum dedim 
Toprak oldum dedim 
Görmedin 

Susuşuma sustun 
Kaçışıma kaçtın 

Söylesene sevgili.. 
Neden yok oluşumlarımda, yok olmadın? 

Aşk ölümdür bedene.. 
Aşk ihanettir hayata.. 
Aşk acıtır ruhları.. 
Aşk bilmecedir yüreklere.. 

Yine gece.. Yine dolunay..Cinnet akşamlarından kalma yok oluşuma, bir parça ay ışığı senfonisi bestelemekte yüreğim.. 

Sema Şener


--

 

Asla Başkalarının Umudunu Kırma, Belki Sahip Olduğu Tek Şey Odur..
BOL BOL TEBESSÜM ET GÜLÜMSE.. Hem Maliyeti Ucuzdur Hem De Değerine Paha Biçilmez...
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi